۱ و ۲ دی؛

برگزاری چهاردهمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت در دانشگاه صنعتی شریف

عصر نمایشگاه- «چهاردهمین دوره همایش بین المللی مدیریت» با حضور متخصصین برجسته داخلی و بین المللی در دانشگاه صنعتی شریف ۱ و ۲ دی برگزار خواهد کرد.

برگزاری چهاردهمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت در دانشگاه صنعتی شریف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، چهاردهمین دوره همایش بین المللی مدیریت در دو بخش علمی- کاربردی و علمی- پژوهشی، دی ماه امسال و با تلاش دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، برگزار خواهد شد.

    محور موضوعی این همایش «ارتقای نظام های مدیریتی در سازمان های ایرانی همسو با اقتصاد درون زا و برون گرا» است. در بخش علمی- کاربردی این محور موضوعی در زمینه های مختلفی مانند ارتقای قابلیت های سازمانی در تولید و ارائه خدمات و همچنین قابلیت های مورد نیاز در تعاملات بین المللی مرتبط با نیازهای کاربردی سازمان های ایرانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    همچنین در بخش علمی-پژوهشی، کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی، رهبری و رفتار سازمانی، مدیریت مالی، مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، مدیریت راهبردی و رقابت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان، اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی از جمله محورهای تخصصی این همایش است.

    بخش علمی- پژوهشی چهاردهمین دوره همایش بین المللی مدیریت طی روزهای 1 و 2 دی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. همچنین بخش علمی - کاربردی این کنفرانس 6 تا 8 دی امسال با عنوان گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصان مدیریت در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.

    سخنرانی اساتید میهمان از دانشگاه‌های داخلی و خارجی، ارائه مقالات برگزیده، برگزاری کارگاه ها و همایش های آموزشی، نمایشگاه کتب مدیریت، میزگردهای تخصصی، ارائه تجارب مدیریتی موفق سازمان‌های کشور و برگزاری نمایشگاه تخصصی از جمله برنامه هایی است که برای این بخش از چهاردهمین دوره همایش بین المللی مدیریت در نظر گرفته شده است.

    برگزاری همایش مطابق با استانداردهای علمی و آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، حضور در کارگاه‏ های آموزشی اساتید برجسته مدیریت کشور، آشنایی و ارتباط با جامعه اساتید و متخصصان مدیریت کشور، آشنایی با چگونگی پژوهش در مدیریت و مقاله نویسی و اطلاع از طرح ‏های پژوهشی سازمان‏های کشور و امکان برقراری ارتباط و تعریف طرح های پژوهشی، اعطای گواهینامه از سوی دانشگاه صنعتی شریف به کلیه شرکت‏ کنندگان از جمله مزایای حضور در این همایش است.

    علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.irimc.com مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت