فرماندار سرخه ؛

سرخه در نمایشگاه توانمندی‌های عشایر کشور حضور فعال خواهد داشت

عصر نمایشگاه- فرماندار سرخه با بیان اینکه این شهرستان سرشار از ظرفیت های عشایری است، گفت: عشایر منطقه در نمایشگاه توانمندی‌های عشایر کشور که ۱۳دی ماه در تهران برگزار می شود، حضور فعال خواهند داشت.

سرخه در نمایشگاه توانمندی‌های عشایر کشور حضور فعال خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، علی محمد مویدی زاده در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور ضمن بیان اینکه سرخه سرشار از پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری و توریستی در بخش های مختلف است، گفت: این مهم نیازمند توجه و پیگری مسئولان و به ویژه دهیاران روستاهای سطح شهرستان است.

    وی با اشاره به فرصت بی نظیری که با راه اندازی نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر در کشور به وجود آمده، افزود: نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر گامی موثر در راستای شناساندن ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری و توریستی روستائیان و عشایر خواهد بود که می توان با استفاده از این موقعیت بوجود آمده در جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان اقدام کرد.

    فرماندار سرخه گفت:چشمه های آب معدنی آبگرم افتر، تلخاب لاسجرد، پنیرالبرز مرکزی، گلیم بافی و جاجیم بافی، محصولات و صیفی جات روستاهای امامزاده عبدالله، اروانه و افتر، اکوموزه روستایی بیابانک، مناطق و مناظر طبیعی و بکر روستاهای ایج و جوین و دیگر جاذبه ها و مناطق توریستی و گردشگری شهرستان مولفه های بسیار مطلوبی است که می توان به توسعه و ارتقاء صنعت گردشگری و توریست در این شهرستان امید داشت.

    مویدی زاده همچنین بیان داشت: امروزه تبلیغات و اطلاع رسانی در موفیقت هر صنعت و فعالیتی نقش بسیار تاثیر گذاری خواهد داشت که از این‌رو برپایی این‌نمایشگاه به مرکزیت پایتخت کشور با حجم جمعیتی مخاطبان بسیار زیاد و متعدد و همچنین حضور اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی در این نمایشگاه یک فرصت بسیار مغتنم و عالی محسوب می شود که روستائیان شهرستان باید با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت خود و با حضور فعال در این نمایشگاه نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغ جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری و توریستی روستا برای دید عموم مخاطبان داخلی و بین المللی اقدام‌ کنند.

    وی با اشاره به مقوله بوم گردی و کویر نوردی که در چند ساله اخیر به صورت ویژه و فعال مورد توجه گردشگران‌ و توریست ها قرار گرفته است، بیان کرد: روستای بیابانک با راه اندازی اولین اکوموزه روستایی حاشیه کویر می تواند با معرفی روستا و جاذبه های کویر نوردی و رصد آسمان و ستارگان در جذب توریست و گردشگران گام بردارد.

    فرماندار سرخه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری شهرستان در گام نخست فرصت اقتصادی بی نظیری برای منطقه به همراه داشته و در گام بعدی با ورود صنعت گردشگری و حضور توریست در شهرستان علاوه بر رونق اقتصادی، ایجاد شغل وتوسعه و پیشرفت روستاها را به همراه خواهد داشت.

    گفتنی است ، نمایشگاه عشایر کشور 13 الی 18 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت