در گفتگو با نماینده رسمی محصولات کرون در ایران به بهانه اولین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق در شهر آفتاب مطرح شد:

نمایشگاه فرصتی برای نمایش کالای مرغوب

عصر نمایشگاه- سید حسن دوست خواه مدیر عامل شرکت توسعه صنعت اهدا مزایای شرکت در نمایشگاه ها را افزایش روابط تجاری با شرکت های داخلی و خارجی دانست و گفت: ایجاد همبستگی در بین فعالان یک صنعت عامل بسیار مهمی برای افزایش رونق کسب و کارو گسترش روابط تجاری فعالان صنف با یکدیگر است. تبلیغات ، معرفی محصولات جدید و قدیمی به مخاطبان نیز عامل بسیار مهمی است که به آسانی می‌توان با حضور در نمایشگاه ها به آن دست یافت.

نمایشگاه فرصتی برای نمایش کالای مرغوب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ساختمان ، سید حسن دوست خواه یکی از بزرگترین مشکلات این صنعت را عدم شناخت مصرف کنندگان ازمحصولات با کیفیت چینی عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی از شرکت های نوپا با ثبت شرکت و فعالیت چند روزه کالاهای بی کیفیت وارد می کنند که این لطمه بزرگی به این صنف وارد می کند. چرا که صنعت  ابزار آلات در چین پیشرفت قابل توجهی داشته و در این کشور ابزار های برقی و دستی مرغوب و با کیفیت  هم تولید می شود. از این رو باید با شرکت در چنین رویدادهایی محصولات خود را به مشتریان معرفی کنیم و تفاوت ابزار با کیفیت رابه صورت فیزیکی به مردم نشان دهیم.
    مهران شجاعی مدیر تحقیق و توسعه این شرکت نظارت بیشتر روی شرکت های کوچک را راهکار مناسبی برای جلوگیری از واردات بی رویه دانست و گفت: سازمان استاندارد می تواند با نظارت بیشتر و مداوم جلوی واردات کالاهای بی کیفیت را بگیرد. این امر هم کمک به بالا رفتن کیفیت ابزار های داخلی می شود و هم نام کالای مرغوب در کنار ابزار بی کیفیت چینی لکه دار نمی شود. از طرفی می‌توان با به نمایش گذاشتن محصولات در نمایشگاه های تخصصی  تفاوت کیفیت مرغوب و نامرغوب را به مخاطبان نشان داد.
    لازم به ذکر است که اولین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق و تجهیزات وابسته 10 الی 13 اسفند ماه در شهر آفتاب برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه با شماره 66453576 شرکت مبادلات نوین هزاره سوم  و جهت حضور در ویژه نامه های تخصصی این نمایشگاه با شماره 88926000 مجید معصومی تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت