بازدید دبیرسفارت ژاپن از مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی

عصر نمایشگاه- دبیر سفارت ژاپن در تهران ضمن بازدید از مرکز نمایشگاه های آستان قدس بیان کرد: ایران کشوری با تاریخ و فرهنگ درخشان بوده و برخوردار از تمدنی غنی و کهن است.

بازدید دبیرسفارت ژاپن از مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر ، «هیتومی اوشیانی» در بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی ابراز کرد: به یقین عشق و ارادت مردم و مسئولان به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) موجب موفقیت این آستان مقدس شده است.

    وی هدف از این دیدار را دریافت فهم عمیق تری از خدمات این آستان مقدس دانست و اظهار کرد: در این بازدید متوجه شدم که خدمات درمانی آستان قدس رضوی از قدمتی 600 ساله برخوردار است و قدیمی ترین فعالیت های پزشکی ایران، متعلق به این آستان مقدس است.

    دبیر سوم سفارت ژاپن در تهران ابراز کرد: برای ششمین بار است که به شهر مقدس مشهد سفر می کنم و این سفرها برایم خاطرات خوبی به همراه داشته است. در نخستین سفرم به مشهد و حضور در حرم مطهر رضوی، دعا کردن را آموختم.

    اوشیانی که به این زبان مسلط است، در ادامه اضافه کرد: با فراگیری زبان فارسی، گویی در دنیای دیگری پا گذاشته‌ام و با حقیقت زندگی آشنا شده و تجربیات زیادی کسب کردم.

    وی ابراز کرد: من حدود 6 سال است که در کشور ایران  مشغول به فعالیت هستم و از برخی شهرهای تاریخی ایران از جمله شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، بندرعباس و... بازدید داشتم و می توانم با قاطعیت بگویم که شکوه و عظمت ایران و میهمان نوازی و محبت مردمانش همواره به نیکی در ذهن من جای دارد.

    دبیر سوم سفارت ژاپن در تهران یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران کشوری با تاریخ و فرهنگ درخشان بوده و برخوردار از تمدنی غنی و کهن است که جلوه هایی از تاریخ پرفراز و نشیب بشری را نمایان می سازد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت