مسئول انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی ایران در مازندران

عصر نمایشگاه : نمایشگاه صنایع غذایی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی ایران در مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس، اسماعیل خاتمی‌مقدم بعدازظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران طبق اهدافی که در اساسنامه دارد دو هدف عمده پیگیری منافع قانونی اعضا و پیگیری وظایف قانونی و عرفی اعضا را در نظر دارد.

    وی با بیان اینکه تعهد به دولت و مردم در زمینه کیفیت با شاخص سلامت، عمده هدف ما در انجمن است، افزود: انجمن در این زمینه اقدامات گسترده‌ای دارد و به جای نمایشگاه، جشن غذا را برگزار کرده و این مسائل را پیگیری می‌کند.

    مسئول انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون هشت دوره نمایشگاه صنایع غذایی در استان برگزار شد، گفت: بعد از چند سال، امسال دوباره برای برگزاری نمایشگاه ورود پیدا کردیم.

    این مسئول با بیان اینکه در هر مناسبتی، مجموعه‌ای از اهداف انجمن را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: نمایشگاه فرصتی است که انجمن برخی از برنامه‌های خود را اجرا کند.

    خاتمی‌مقدم با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال که از 24 تا 28 آذرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه فقط مازندرانی نبوده و از دیگر استان‌ها هم حضور دارند.

    وی با بیان اینکه در نظر داریم با برنامه‌هایی، شاخص‌های سلامت و کیفیت را پررنگ کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره مدیریتی و کیفیتی تخصصی، دوره الزامات و مزایای اقتصادی برند حلال، نشست‌های تخصصی انجمن‌ها و متخصصان و همایش شیر مدارس با حضور فرهنگیان از جمله این برنامه‌ها است.

    مسئول انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اشاره به اینکه مازندران استان پیش‌رو در کیفیت شیر مدارس است، اظهار کرد: 400 نفر از فرهنگیان درباره تغذیه مدارس، باورهای درست و نادرستی که نسبت به محصولات غذایی و ... وجود دارد در چهار محور گوشت و فرآورده‌های گوشتی، روغن، آرد و لبنیات کارگاه آموزشی برگزار می‌کنیم.

    این مسئول با بیان اینکه برای حوزه فرآورده‌های آردی، روغن و گوشت، نشست‌هایی با حضور مدیران و کارشناسان صنایع این بخش‌ها در سه استان شمالی با حضور تشکل‌های ملی را برگزار می‌کنیم، افزود: به دنبال این هستیم سمن‌هایی که با رویکرد سلامت، بهداشت و تغذیه در استان فعالیت هستند، فرصت حضور در نمایشگاه داشته باشند و اقدامی انجام دهیم که بین این تشکل‌ها که گاه به صورت موازی و بی‌خبر از هم کار می‌کنند، هم‌افزایی ایجاد کنیم.

    خاتمی‌مقدم با اشاره به اینکه در نظر داریم این نمایشگاه فرصتی باشد که مصرف‌کنندگان هم حضور یابند، گفت: رویکرد دولت در بخش اصناف، توسعه فروشگاه‌های بزرگ است، فروشگاه‌های بزرگ را هم درگیر نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی می‌کنیم.

    مسئول انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اشاره به اینکه از سه سال قبل هدف‌گیری کردیم واحدهای کیفی را با اولویت کیفیت و سلامت، هر سال معرفی کرده و انتخاب این واحدهای برتر به عنوان برند باشد، ادامه داد: در این نمایشگاه واحدها و کارشناسان برتر کیفیت‌محور را در این نمایشگاه بیشتر به مصرف‌کنندگان معرفی می‌کنیم.

    این مسئول با بیان اینکه فرآیند انتخاب واحد نمونه را در این نمایشگاه به مصرف‌کنندگان اعلام می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بخش بسیاری از غرفه‌های نمایشگاه را واحدهای سلامت‌محور و کیفیت‌محور دربرگرفته است.

    خاتمی‌مقدم در پایان با اشاره به اینکه واحدهای برتر امسال با مشارکت سه دستگاه نظارتی استاندارد، علوم پزشکی و دامپزشکی و مشارکت 250 کارشناس و عضو هیئت علمی صنایع غذایی، انتخاب شدند، گفت: امسال سه دستگاه نظارتی 28 واحد منتخب معرفی کرد و توسط کارشناسان در نهایت 10 واحد به عنوان واحد برتر معرفی شدند.

    به گزارش فارس، نمایشگاه صنایع غذایی ایران از 24 تا 28 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی قائم‌شهر از ساعت 15 تا 21 برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت