سرپرست معاونت آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه فناوری صنعت در آذر ماه

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت از برگزاری دومین نمایشگاه فناوری صنعت ، معدن و تجارت از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه امسال خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه فناوری صنعت در آذر ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شاتا ، رمضانعلی صادق زاده افزود  : این نمایشگاه به موازات هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای وزارت علوم ،‌ تحقیقات و فناوری در حوزه پژوهش برپا می شود و در کنار این نمایشگاه پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری هم برگزار می شود.

    وی با اشاره به رویکرد این وزارتخانه در هفته پژوهش عنوان کرد : رویکرد ما نهادینه شدن ارتباط بین دانشگاه و صنعت و اعلام نیازهای فناورانه صنعت است و انتظار داریم دانشگاهها و مراکز پژوهشی نیز توانمندی پژوهشی خود را به طور کاربردی ارائه کنند.

    صادق زاده اضافه کرد : طی برگزاری جشنواره پیش بینی کردیم که از محصولات دانش بنیان یا محصولاتی که از راه تحقیق و توسعه وارد بازار شده اند با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت رونمایی شود.

    به گفته صادق زاده یکی از محصولاتی که رونمایی می شود سامانه محصولات دانش بنیان است.
    وی ادامه داد: از ویژگیهای این محصولات دانش بنیان بودن آنها و عرضه محصولات دانش بنیان با توجه به ارزش افزوده بالای این محصولات است.

    سرپرست معاونت آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت در ادامه بین کرد : طی برگزاری جشنواره  که 22 آذر ماه با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت برگزار می شود ، جوایزی به برگزیدگان محورهای ارائه شده اعطا می شود.

    طرحهای پژوهشی برتر ،‌سازمانها و شرکت شهرکهای صنعتی برتر ، واحدهای تحقیق و توسعه  برتر ،‌مراکز پژوهش برتر در حوزه صنعت ، معدن و تجارت ، شرکتهای فنی و مهندسی برتر ،  محصولات برتر حاصل از تحقیق و توسعه ، مراکز علمی و کاربردی  برتر ، پیشکسوتان تحقیق و توسعه و شرکتهای دانش بنیان صنعتی از حوزه هایی است که به برگزیدگان آنها جوایزی اهدا می شود.

    صادق زاده با اشاره به امضای تفاهم نامه سه جانبه درزمینه کارآموزی دانشجویان مقطع کارشناسی افزود : این تفاهم نامه بین شرکت شهرک های صنعتی ، معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونت آموزش و معاونت  پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت به امضا می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت