رئیس برنامه‎ریزی و توسعه فناوری اطلاعات استان گلستان:

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در تقویم نمایشگاه بین‌المللی گرگان ثبت می‎شود

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز برنامه‎ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: در تاریخ برگزاری مراسم‎های نمایشگاه بین‌المللی گرگان ثبت شده که از ۱۴ تا ۱۸ آذر ماه نمایشگاه هفته پژوهش برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در تقویم نمایشگاه بین‌المللی گرگان ثبت می‎شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ابراهیم قدمنان ظهر امروز در آئین تجلیل از پژوهشگران و ایده‎پردازان برتر استان گلستان اظهار داشت: برنامه‎های گرامیداشت هفته پژوهش در 2 تا 3 ماه گذشته در استانداری گلستان آغاز شد و برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش را دنبال می‌کردیم.

    وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و امکاناتی که دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان داشت، برگزاری  نمایشگاه  دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان به این دانشگاه واگذار شد.

    رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه مقرر بود این نمایشگاه  در محل برگزاری نمایشگاه‎های بین المللی گرگان برگزار شود، افزود: در سال‎های آینده این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی گرگان برگزار می‎شود و در تاریخ برگزاری مراسم‎های نمایشگاه بین‌المللی گرگان ثبت شده که از 14 تا 18 آذر ماه نمایشگاه هفته پژوهش برگزار شود.

    قدمنان به حضور دانشگاه‎ها و دستگاه‎های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه‎ها و مراکزی که کمتر حضور داشتند انتظار است که در سال آینده حضور پررنگی داشته باشند.

    وی اظهار کرد: از مجموعه دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی استان گلستان که در برگزاری این نمایشگاه و برنامه‎های هفته پژوهش استان پرتلاش بودند قدردانی می‏ کنیم.

    رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی بود که ظرفیت پژوهشی استان سنجیده شود.

    قدمنان افزود: برگزاری جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری سبب شناخت و ارتباط یشتر پژوهشگران با یکدیگر می‌شود.

    در پایان این مراسم از ایده‎های برتر در محورهای فنی و مهندسی و علوم پایه،‌ کشاورزی و منابع طبیعی،‌پزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی، علوم انسانی و حوزوی، ‌نظامی و انتظامی و غیره تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت