در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مازندران؛

پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی در قائمشهر گشایش یافت

عصر نمایشگاه- پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مازندران واقع در قائم شهر گشایش یافت.

پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی در قائمشهر گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، علی اکبر علیان نژادی مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع غذایی مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه ،این نمایشگاه را بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در استان مازندران، معرفی کرد و گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران در مساحتی بالغ بر دو هزار متربع شامل 70 غرفه، پذیرای عموم مردم استان خواهد بود.

    مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع غذایی مازندران، در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: رشد اقتصادی، گردش چرخش مالی در رکود مالی صنعت و شناخت صنایع غذایی بواسطه رشد بهتر صنعتی، از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی محسوب می شود.

    وی در ادامه تأکید کرد: معرفی برندهای سلامت محور به مردم، معرفی 10 برند برتر صنعدت غذا در نمایشگاه و تبیین نقش صنایع غذایی در اقتصاد مقاومتی از اهداف مهم دیگر، نمایشگاه است.

    علیان نژادی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع غذایی در تعامل با بسیج، با تشکیل یک جزیره از صنایع خورد در نمایشگاه، منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام را به اجرا خواهند گذاشت.

    مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع غذایی مازندران  با تأکید بر تقویت و تداوم تجارب موفق، عنوان کرد: در سال گذشته در نمایشگاه، کارشناسان و مدرسان مدارس با تغذیه سالم آشنا می شدند، که بسیار مورد استقبال واقع شد، لذا در نمایشگاه سال جاری نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش این آموزش های راهبردی، تکرار خواهد شد.

    وی از معاینه رایگان دهان و دندان در نمایشگاه خبر داد و گفت: تمامی آموزش های مرتبط با بهداشت فردی، اجتماعی و خانوادگی در طی برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی، به عموم بازدید کنندگان ارائه می شود.

    خاطرنشان می شود، پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران از عصر دوشنبه تا 26 آذر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مازندران واقع در قائم شهر، با حضور صاحبان صنایع غذایی از سراسر کشور، در دو سالن مجزا برپا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت