مسئول اموربانوان حوزه هنری مازندران بیان کرد

حضور غرفه عفاف و حجاب حوزه هنری مازندران در نمایشگاه توانمندی ها بانوان ساری

عصر نمایشگاه- حوزه هنری مازندران با جانمایی غرفه عفاف و حجاب در قالب ارائه آثار بانوان هنرمند در رشته های کاریکاتور، نگارگری، پوستر و تصویرگری به نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان ویژه دهه فجر راه یافته است.

حضور غرفه عفاف و حجاب حوزه هنری مازندران در نمایشگاه توانمندی ها بانوان ساری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، فاطمه مدانلو، مسئول اموربانوان حوزه هنری مازندران امروزدر حاشیه برپایی نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان که به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر و به همت اموربانوان و خانواده استانداری در ساری برپا شده گفت: امسال حوزه هنری استان برای حضور در این نمایشگاه، اقدام به ارائه آثار نمایشگاهی بانوان هنرمند مازنی با موضوع حجاب، آرامش و امنیت نموده است.

    وی با بیان اینکه این آثار در غرفه مزین به مقوله مهم دینی، اجتماعی و فرهنگی عفاف و حجاب، جانمایی شده، افزود: تولیدات هنری بانوان مازندرانی در قالب تکنیک های مختلف در رشته های کاریکاتور، نگارگری، پوستر و تصویرگری از بین 50اثر در این نمایشگاه حضور یافتند.

    مدانلو با اشاره به اینکه آثار حوزه عفاف و حجاب موجود در این نمایشگاه به وسیله تصویرگران جوان و اعضاء واخحد هنرهای تجسمی حوزه هنری تولید شد، اظهار داشت: احیای ارزش های دینی و تقویت شیوه زندگی ایرانی اسلامی در جامعه امروز مهمترین اهداف حضور در این نمایشگاه بوده است.

    وی، تصویرگری حجاب در قرآن، حجاب از نگاه اهل بیت(علیهم السلام)، حجاب و اقوام مختلف ایرانی، حجاب در مقابله با نفوذ فرهنگ بیگانه و حجاب و فعالیت های اجتماعی بانوان را از جمله موضوع های آثار ارائه شده در حوزه حجاب و عفاف برشمرد.

    مدانلو با بیان اینکه مجموعه ای از این آثار هنری با موضوع دینی در قالب یک پکیج فرهنگی چاپ و در اختیار سازمان ها و دستگاه های فرهنگی استان مازندران قرار گرفت، گفت: این نمایشگاه فقط بخشی از توانمندی بانوان هنرمند مازندران را به نمایش گذاشته است.

    وی ابراز امیدواری کرد: حضور در نمایشگاه هایی با عنوان ارائه توانمندی ها و دستاوردهای بانوان، زمینه بهره گیری بیش از پیش از فعالیت های فرهنگی و توان هنرمندان این قشر اثرگذار در خانواده و جامعه برای تولید آثار فاخر هنری فراهم نماید.

    به گزارش شبستان مدانلو خاطرنشان کرد: تلاش داریم در آینده ای نزدیک نمایشگاهی تخصصی با موضوع عرضه توانمندی بانوان هنرمند استان در رشته های هنری فیلم، عکس، تجسمی، موسیقی، نمایش و... در مازندران برپا شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت