معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اعلام کرد:

برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه جاری، برنامه‌های جانبی این نمایشگاه را اعلام کرد.

برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی مدت برگزاری نمایشگاه کتاب خراسان شمالی، 22 برنامه جانبی در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.

    رضایی افزود: علاوه بر برنامه‌های جنگ شادی کودکان، ایستگاه‌های نقاشی، شعر و قصه‌گویی در حاشیه مدت 6 روز برگزاری نمایشگاه کتاب، برای هر روز چهار برنامه شاخص در نظر گرفته‌شده است.

    وی کارگاه خط تحریری برای کودکان و برگزاری جُنگ شادی با حضور هنرمندان کشوری را ازجمله برنامه‌های روز نخست برپایی نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: کارگاه‌های آموزش «یو. سی. مث» و «مقاله‌نویسی ISI »، تصویرگری کتاب کودک و کارگاه آموزشی ایده یابی در هنر و ادبیات نیز از دیگر برنامه‌های روز دوم نمایشگاه کتاب خراسان شمالی است.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره برنامه‌های جانبی روز سوم نمایشگاه کتاب نیز به برگزاری کارگاه‌های حجم و نقش برجسته برای کودکان، نشست آموزشی کتابداران ویژه اعضاء و کتابداران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کارگاه خلاقیت و کارآفرینی در حوزه هنر اشاره کرد.

    رضایی، شب‌شعر ویژه اقوام با عنوان شب‌شعر وحدت را از دیگر برنامه‌های شاخصی برشمرد که در شب میلاد پیامبر خاتم(ص) و در حاشیه سومین روز از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان، برپا می‌شود.

    وی کارگاه حجم و نقش برجسته، کارگاه آموزشی ساخت کتاب‌های دست‌ساز، کارگاه آموزشی شبکه‌های مجازی و برپایی شب‌شعر آیینی با حضور شاعر برجسته کشوری را نیز از برنامه‌های روز چهارم نمایشگاه برشمرد.

    این مسئول با اشاره به اینکه در پنجمین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب، کارگاه خمیربازی کودکان، برگزاری جلسات مشاعره، کارگاه آموزش داستان‌نویسی و کارگاه تولیدات چندرسانه‌ای از برنامه‌های جانبی این روز است از برگزاری جشن امضاء کتاب در این روز خبر داد.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: این مراسم با حضور نویسندگان کتاب‌های «آبنبات هل دار» و «لیلانه ها» برگزار و کتاب‌های خریداری‌شده از نمایشگاه، توسط مهرداد صدقی و حسن روشان برای علاقه‌مندان امضاء خواهد شد.

    رضایی، آموزش رباتیک برای کودکان، جلسات قصه‌گویی کودکان و برگزاری نشست‌های تخصصی فیلم‌نامه‌نویسی و نقد فیلم و همچنین جلسات نمایش‌نامه خوانی را نیز به‌عنوان برنامه‌های شاخص در حاشیه آخرین روز از برپایی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی برشمرد.

    وی با تأکید بر اینکه در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب خراسان شمالی، هرروز چهار  برنامه شاخص در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: زمان اجرای این برنامه‌ها صبح از ساعت 9 تا 10 و30 دقیقه و 10و30 دقیقه  تا 12 و بعد ازظهر نیز از ساعت 16و 30 دقیقه تا 18 و  از ساعت 18 تا 20 است.

     نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی از 24 تا 29 آذرماه جاری و در محل مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار می‌شود که ساعت بازدید برای عموم 9 تا 12 صبح و بعداز ظهر  از ساعت 16 تا 21 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت