معاون امور عمرانی استانداری سمنان :

نمایشگاه روستائیان کشور فرصتی برای معرفی توانمندی های استان سمنان است

عصر نمایشگاه- معاون امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان گفت: شرکت در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی و ارایه کالاهای استان سمنان است.

نمایشگاه روستائیان کشور فرصتی برای معرفی توانمندی های استان سمنان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، مهدی زندیه وکیلی در کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: تمام استان های کشور در این نمایشگاه در تاریخ 13 تا 18 دی 95 در تهران حضور دارند که روستاییان با شرکت در این نمایشگاه می تواند علاوه بر جذب سرمایه گذاری و ارایه کالاهای خود، از دیگر کارآفرینان الگوبرداری کنند.
    وی ادامه داد: همواره روستاییان به دنبال مکانی برای ارایه محصولات خود هستند و این نمایشگاه می تواند مکانی مناسب برای ارایه محصولات آن ها باشد.
    وی تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد تلاش ویژه ای برای حضور پر رنگ و موثر استان سمنان در این نمایشگاه داشته باشند.
    معاون امور عمرانی استانداری سمنان افزود: این نمایشگاه با هدف توسعه تولیدات روستاییان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و سرمایه گذاری برای شرکت در این نمایشگاه اتلاف سرمایه گذاری و پول نیست، جذب درآمد بیشتر است.
    مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: هر شهرستان استان برای عرضه توانمندی روستاییان خود دارای یک غرفه به مساحت 15 متر دارد.
    کمال طاهریان با بیان این که روستاییان می توانند در تمام بخش های صنایع دستی و تولیدات باغی و دامی فعالیت کنند، افزود: همچنین غرفه هایی برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است که افراد می توانند با مراجعه به سامانه نمایشگاه، غرفه مورد نظر خود را با هزینه کم اجاره کنند.
    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آگاهی بازدیدکنندگان درباره استان، معرفی جاذبه های گردشگری، مشاهیر، دارایی های معنوی، ایجاد ارتباط 2 سویه بین استان ها و برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عنوان کرد.
    مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: همچنین کتاب و معرفی نامه توانمندی های روستاییان سمنان برای جذب سرمایه گذاران در این نمایشگاه ارایه می شود.
    در این نشست مسوولان درباره مشکلات روستاییان و رفع مشکلات آن ها به خصوص در حوزه اشتغال زایی و کمبود آب بحث و تبادل نظر کردند.
    حدود 20 درصد از جمعیت استان سمنان در بیش از 2 هزار و 100 روستا سکونت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت