در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری؛

آغاز بکار دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌وفاضلاب در تهران

عصر نمایشگاه- دومین رویداد ایده بازار و فن‌بازار آب و ‌فاضلاب در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور آغاز شد.

آغاز بکار دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌وفاضلاب در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این رویداد ملی قرار است با همکاری دفتر‌ایده بازار دانشگاه صنعتی‌امیرکبیر و شرکت ‌آب‌و‌فاضلاب استان تهران برگزار شود و ایده پردازان می توانند ایده‌های خود را به سایت رویداد به نشانیwww.abfa.ideasbazaar.ir ارسال کنند.

    آغاز بکار دومین رویداد ملی ایده بازار و فن ‌بازار آب‌ و ‌فاضلاب، با برگزاری هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور در تهران همزمان شده است و دفتر‌ ایده بازار دانشگاه صنعتی‌امیرکبیر با استقرار در غرفه 19 ازسالن 7 این نمایشگاه، ضمن معرفی این رویداد ملی، جمع آوری ایده‌های مربوط را آغاز کرد.

    این رویداد ملی در دو بخش ایده بازار برای ارایه ایده‌های جدید و فن بازار برای ارایه طرح‌ها و محصولات جدیدِ ساخته شده، برگزار می‌شود و علاوه بر تکنولوژی و تجهیزات آب‌و‌فاضلاب، در زمینه مدیریت بحران در آب‌و‌فاضلاب نیز ایده‌های مربوط جمع‌آوری خواهد شد.

    هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور تا بیست و هشتم آذر ماه جاری از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    علاقه‌ مندان برای شرکت در دومین ایده بازار و فن بازار آب‌و‌فاضلاب و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد مراجعه کنند.

    ایده پردازان تا آخر دی ماه فرصت دارند ایده‌های خود را به این سایت ارایه کنند.

    نخستین ایده بازار و فن بازار آب‌و‌فاضلاب پارسال برگزار شد و ایده‌های برتر به رقابت پرداختند و در نهایت، صاحبان هفت ایده نهاییِ منتخب، موفق شدند برای تبدیل ایده خود به محصول، با شرکت آب و فاضلاب استان تهران قرارداد منعقد کنند.

    مراسم نهایی دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌و‌فاضلاب و ارایه ایده‌ها و محصولات برتر سوم و چهارم اسفند ماه سالجاری در تالار آبگینه شرکت آب‌و‌فاضلاب استان تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت