معاون ارشاد استان خراسان جنوبی:

۳۷۵ عکس به دبیرخانه نمایشگاه عکس هفته قرآن و عترت خراسان جنوبی ارسال شد

عصر نمایشگاه- معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۳۷۵ اثر عکس و ۱۰۴ اثر پوستر با موضوعات قرآنی به دبیرخانه نمایشگاه عکس و پوستر هفته قرآن و عترت ارسال شد.

۳۷۵ عکس به دبیرخانه نمایشگاه عکس هفته قرآن و عترت خراسان جنوبی ارسال شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سید علی زمزم در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر هفته قرآن و عترت اظهار داشت: نمایشگاه عکس و پوستر همزمان با هفته قرآن و عترت با حضور جمعی از مسئولان استانی در نگارخانه سرو باغ اکبریه شهرستان بیرجند افتتاح شد و تا پایان هفته جاری علاوه بر ساعات اداری از ساعت 16 تا 19  باز است.

وی با اشاره به آثار این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه 15 اثر شامل عکس و 15 اثر شامل پوستر از جشنواره قرآن و عترت برگزیده شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در مجموع 375 اثر عکس و 104 اثر پوستر با موضوعات قرآنی به دبیرخانه نمایشگاه عکس و پوستر هفته قرآن و عترت ارسال شد.

زمزم تصریح کرد: در این راستا در بخش عکاسی 103 هنرمند و در بخش پوستر 48 هنرمند استان آثارشان را به جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در بخش پوستر بیشترین آثار ارسالی از شهرستان های بیرجند، طبس و قاین است خاطرنشان کرد: همچنین در بخش عکس نیز بیشترین آثار ارسالی مربوط به شهرستان های بیرجند، فردوس، طبس و قاین است.

معاون هنری و سینمایی ارشاد خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین برگزاری ورک شاپ آموزشی نیز با حضور استاد غلامرضا بی باک در زمینه پوسترسازی انجام شده است.

زمزم اظهار داشت: در هفته قرآن و عترت جشنواره های مختلفی در زمینه نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم، خوشنویسی، صنایع دستی، فستیوال نمایش خیابانی و پوستر برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت افزود: این جشنواره 29 آذرماه در محل سالن علامه فرزان برگزار می شود و در این مراسم با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 100 نفر برگزیده در 28 رشته در بخش های فرهنگی، هنری و قرآنی تجلیل می شوند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت