رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان امیدیه خبر داد

افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان امیدیه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه ۱۷۰ غرفه ای بهاره در شهرستان امیدیه با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان امیدیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، نمایشگاه 170 غرفه ای بهاره در شهرستان امیدیه با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.نمایشگاه بهاره با حضور مسئولان مختلف شهرستانی و به منظور تأمین مایحتاج عید نوروز و سال نو در امیدیه آغاز به کار کرد.

    رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان امیدیه در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا به شهروندان، کنترل بازار شب عید و توزیع اقلام مورد نیاز مردم میباشد.

    علی شریفات افزود: شهروندان می توانند با حضور در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز خود را برای عید نوروز با قیمت های مناسب و ارزان تأمین کنند.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاهی کیمیا کیفیت شکیبا عنوان کرد: در این نمایشگاه اقلام مختلفی همچون خشکبار، کیف و کفش، پوشاک، وسایل آشپزخانه، بلور جات، سوغات محلی و صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی، مواد خوراکی، آجیل ویژه عید نوروز، لوازم آرایشی بهداشتی، فرش و گلیم عرضه می شود.

    به گزارش مهر علی جمالپور اضافه کرد: این نمایشگاه با بیش از 170غرفه، به مدت 10روز و با تخفیف 20درصدی آمادگی ارائه خدمات به شهروندان امیدیه را دارد.

    خسرو ناصریان مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان امیدیه نیز بیان کرد: در این نمایشگاه اقلام مرغوب و با کیفیت ایرانی  با تخفیف 20درصد به شهروندان ارائه می شود. آنها می توانند درصورت مشاهده تخلف از سوی غرفه داران به واحد نظارت این اداره و واحد رسیدگی به شکایات اصناف مستقر در نمایشگاه مراجعه و شکایت خود را به منظور رسیدگی اعلام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت