با دو هزار عنوان و بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب ؛

نمایشگاه بزرگ کتاب 'نگاه آشنا' در رودان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بزرگ کتاب 'نگاه آشنا' با دو هزار عنوان و بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب در رودان گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ کتاب 'نگاه آشنا' در رودان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان ' ترویج، تعمیق و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترسی آسان به کتب مورد نیاز و نشر جدید و تبیین نقش و جایگاه کتاب در اعتلای فرهنگی، پیشرفت و توسعه همه جانبه جوامع بشری و تقویت اقتصاد صنعت نشر را از اهداف مهم و محوری برپائی این نمایشگاه برشمرد.
جلیل محمودی زاده با بیان اینکه تقویت زیرساخت های مطالعه یکی دیگر از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه کتاب است؛ تمدن و پیشرفت جوامع بشری را مدیون کتاب دانست و بر لزوم بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ مطالعه در بین مردم نیازمند برنامه ریزی صحیح و اصولی است؛ خاطر نشان کرد: متولیان امر باید با ایجاد فضای مناسب و ارائه آثار ارزشمند و متناسب با نیاز مخاطبان؛ زمینه بالندگی و اعتلای فرهنگی جامعه را بیش از پیش فراهم و هموار نمایند.
محمودی زاده از استمرار و تداوم فعالیت های فرهنگی در قالب نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و برگزاری نمایشگاه های متعدد کتاب، برنامه ریزی جهت وارد کردن کتاب به سبد کالای فرهنگی خانوارها، برگزاری جشن گلریزان و ترویج و تعمیق فرهنگ نذر کتاب را از رویکردهای مهم و محوری فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ارتقاء و تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه برشمرد.
وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه بیش از 20 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف علمی، آموزشی، ادبیات، دین و مذهب، تاریخ، فرهنگ، هنر، روانشناسی و کودک و نوجوان برای مخاطبان در تمامی رده های سنی عرضه شده است.
محمودی زاده خاطر نشان کرد: کتاب های نمایشگاه 'نگاه آشنا' با 40 درصد تخفیف عرضه می شود.
نمایشگاه بزرگ کتاب 'نگاه آشنا' واقع در سالن حجاب مجموعه ورزشی شهید چمران رودان از دوشنبه 29 آذرماه تا 8 دی ماه 95؛ به مدت ده روز از ساعت هشت صبح تا 21 شب؛ پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می باشد.
به امید روزی که همگان سهم و نقش موثری در زمینه نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه داشته باشند و با اهدای کتاب؛ علم، آگاهی و دانایی را به یکدیگر هدیه کنند و در یادها و اندیشه ها جاودانه و ماندگار بمانند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت