فراخوان مشارکت در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

عصر نمایشگاه- به آگاهی می رساند، پس از برگزاری موفقیت آمیز نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تحت حمایت و نظارت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در بهمن ماه سال ۹۳ (فوریه ۲۰۱۵)، «دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران» از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه سال جاری، برابر با ۶ الی ۹ فوریه ۲۰۱۷ در فضایی بالغ بر ۲۶۰۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

فراخوان مشارکت در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ،نمایشگاه مذکور مهمترین رویداد رسمی نمایشگاهی گردشگری در ج.ا.ایران است که در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نیز ثبت گردیده است و لذا، بهترین موقعیت برای شرکتهای مرتبط با صنعت گردشگری و سفر و همچنین تامین تجهیزات و خدمات مورد نیاز هتلها و تولید کنندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی و هنر های سنتی محسوب می شود تا بتوانند توانمندی های خود را عرضه نمایند.
این نمایشگاه مورد حمایت و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران می باشد و کلیه انجمنها و تشکل های صنعت گردشگری ایران نیز از آن حمایت می نمایند.
جمهوری اسلامی ایران با قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی مناسب، به مثابه یک پل چند وجهی عمل می کند که کشورهای اروپایی را به خاور دور و همچنین کشورهای آسیای مرکزی را به خاورمیانه متصل می سازد ولی با وجود جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی در ایران، هنوز ظرفیتها و موقعیتهای بکر و تازه بسیاری برای انجام سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری همچون هتلداری، دفاتر خدمات گردشگری و سایر صنایع وابسته وجود دارد. بنابراین سرمایه گذاران بین المللی با حضور در این نمایشگاه قادر خواهند بود موقعیت های سود آور بیشماری را برای تاسیس و راه اندازی طرح های گردشگری خود در همه شهرهای ایران به دست آورند.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به عنوان بزرگترین رویداد گردشگری در ایران پذیرای متخصصین، کارشناسان حوزه گردشگری و بازدیدکنندگان عام می باشد. در این نمایشگاه تلاش گردیده تا تمامی استانداردهای لازم برای یک نمایشگاه بین المللی نظیر مراحل 3 گانه نمایشگاهی 1- اقدامات پیش از برگزاری 2- اقدامات حین برگزاری 3- اقدامات و ارزیابی های پس از برگزاری به طور دقیق رعایت گردد. همچنین در حاشیه نمایشگاه همایش های تخصصی و کارگاه های آموزشی با عناوین 1-همایش فرهنگ و غذا و جایگاه آن در جذب گردشگر 2-همایش گردشگری حلال 3-همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری، به منظور بررسی و ارتقاء فعالیتهای گردشگری ایران و ارتباط آن با سایر کشورها برگزار می شود. علاوه بر آن این نمایشگاه میزبان مقامات و مسئولین سازمان جهانی جهانگردی و دیگر سازمان ها و گروه های گردشگری بین المللی خواهد بود.
نمایشگاه سال جاری با شعار “میهمان ما باشید” پذیرای مخاطبان خود است . پس از اینکه در دوره قبل فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری با شعار “شما را فرا میخوانیم” به ایران دعوت شدند ، امسال نیز نمایشگاه گردشگری افتخار میزبانی همه علاقمندان این صنعت را دارد . این میزبانی با موضوع “خانه ایرانی” که تم امسال نمایشگاه است تکمیل میشود . خانه های زیبا و اصیل ایرانی جزئی از تاریخ ملت ایران هستند که یادآور هنر٬ قدمت و فرهنگ پربار کشور ایران میباشند . تم خانه ایرانی در پوستر ویژه نمایشگاه نیز تجلی یافته و طرح پوستر نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته امسال با الهام از نمای خانه کهن بروجردی ها زیبایی و جلای خاصی پیدا کرده است .
لذا موجب افتخار ما می باشد که از آن شرکت محترم جهت مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آوریم.
با امید به دیدار شما در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران.

هزینه مشارکت در نمایشگاه:
نوع غرفه حداقل متراژ اجاره بهاء غرفه به ازای هر متر مربع
داخل سالن اجاره غرفه پیش ساخته با تجهیزات 12 متر مربع 210یورو+9%
اجاره فضای نمایشگاهی فقط زمین 24 متر مربع 200یورو+9%
فضای باز (فقط زمین) 30 متر مربع 120یورو+9%

برنامه همایش های تخصصی و کارگاه های آموزشی:
عنوان همایش تاریخ همایش ساعت برگزاری مکان برگزاری
گردشگری سلامت 28/11/94 9:00 الی 13:00 سالن همایش خلیج فارس
گردشگری حلال 29/11/94 9:00 الی 13:00 سالن همایش خلیج فارس
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری 30/11/94 9:00 الی 13:00 سالن همایش خلیج فارس

ستاد برگزاری : شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران
تلفن : 22397540-021
دورنگار: 22396984-021
ایمیل : info@ttexhibition.com
وب سایت : www.ttexhibition.com

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت