در گفت و گوی اختصاصی با سرپرست فروش ایفا سرام بررسی شد:

برنامه های توسعه ای ایفا سرام

عصر نمایشگاه- در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان جزیره قشم در گفت و گو با محمد رضا شمیم سرپرست فروش شرکت کاشی وسرامیک ایفا سرام طرح ها و برنامه های ایفا سرام را مرور کردیم و از نحوه برگزاری نمایشگاه رااز این مدیر با تجربه جویا شدیم.

برنامه های توسعه ای ایفا سرام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » ، سرپرست فروش شرکت ایفا سرام با اشاره به طرح های توسعه ایی این شرکت در سال آینده گفت: در حال حاضر با 13 خط تولید که کاشی ، سرامیک و پرسلان را در بر میگیرد یکی از بزرگترین کارخانجات کاشی و سرامیک پخت سوم را در کشور داریم. ایفا سرام در نظر دارد تولید خود را که در حال حاضر بیش از 90 هزار متر در روز است افزایش داده و با 13 خط تولید مجزا به فعالیت خود ادامه دهد.
    شمیم فرصت های صادراتی کشور را در حوزه ساختمان بسیار مناسب دانست و افزود: در حال حاضر بیش از 30 درصد محصولات را صادر میکنیم.
    ایفا سرام در حال حاضر برنامه های توسعه ایی را در پیش گرفته است. وی با بیان این مطلب ادامه داد: برنامه ریزی های شرکت ایفا سرام به طوری است که تا سال اینده تعداد خط های تولید را به 20 خط برسانیم و سایر بخش های مجموعه را هم متناسب با میزان تولید گسترش بدهیم. طبیعتا پس ازآن به فکر افزایش میزان صادرات خواهیم بود.
    وی دلیل موفقیت های ایفا سرام را مدیریت بسیار خوب دانست و ادامه داد: هنگامی که یک مدیر خلاق و پویا در راس کار قرار بگیرد ،زیرمجموعه های آن واحد هم به بهترین شکل فعالیت و نوآوری میکنند.
    سرپرست فروش این شرکت در ادامه به یکی از کلید های موفقیت این شرکت اشاره کرد و گفت: در ایفا سرام سرمایه گذاری خوبی انجام شده و این امر باعث شده تا تمام مواد اولیه محصولات را خودمان تولید کنیم که در نهایت قیمت تمام شده محصول بسیار کمتر از سایر رقبا خواهد بود. این در حالی است که ایفا سرام تمرکز زیادی هم بر کیفیت محصولات خود دارد و هر روز سعی در افزایش کیفیت و ثبات محصولات داریم.
    شمیم نقش نمایشگاه ها را در پیش برد اهداف صنعت بسیار اساسی دانست و در این باره گفت: یک  کارخانه تولیدی برای توسعه و جذب مشتریان نیاز به شرکت در نمایشگاه ها دارد . درحال حاضردرتمام دنیا نمایشگاه ها یکی از بهترین مکان ها برای جذب مشتریان جدید ومارکتینگ به شمارمیرود.
    وی درخصوص بازارساختمان جزیره قشم گفت: متاسفانه چند ماهی است که بازار ساختمان قشم راکد است. دلیل این رکود هم درسراسرکشورمشهود است و جزیره قشم هم ازاین قائله مستثنی نیست. از طرفی هزینه های سربارزیادی که فعالان ساختمانی درقشم با آن در گیرهستند به واسطه دسترسی سخت وهزینه بالای حمل و نقل، آفت رکود صنعت ساختمان تاثیرات مخرب شدیدتری به آنها وارد کرده است، به طوری که شاهد ورشکستگی و سکون پروژه های زیادی در قشم هستیم.
    این مدیر با تجربه تبلیغات رسانه ایی را بسیار برای جذب بازدید کننده به نمایشگاه موثر عنوان کرد و ادامه داد: صدا و سیما نفوذ بسیار خوبی در بین خانواده های ایرانی دارد. باید برگزار کننده های این گونه رویداد ها با تبلیغات در شبکه های محلی به جذب بازدید کنندگان کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت