مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه خودرو با حضور ۴۰ شرکت فعال در قزوین

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از برگزاری هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته با حضور ۴۰ شرکت و مجموعه فعال در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه خودرو با حضور ۴۰ شرکت فعال در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، هادی نیک‌فطرت گفت: این نمایشگاه با حضور 40 شرکت و مجموعه فعال افتتاح شده است و در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان از استان‌های قزوین، مازندران، البرز،‌ زنجان، کردستان، تهران، گلستان و اصفهان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اضافه کرد: هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته تا 23 بهمن‌ماه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت 3 هزار و 600 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی استان برگزار شده است.

    نیک‌فطرت ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش‌های مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت را از جمله اهداف برپایی هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته عنوان کرد.

    وی خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر قطعات‌سازی شرکت‌های خودرو، افزایش ارتباط آنها و برقراری ارتباط مستقیم برای تأمین نیاز از دیگر اهداف برپایی هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: در این نمایشگاه حوزه‌های مختلفی مانند قطعات و مجموعه خودروهای ماشین‌آلات، تجهیزات بازرگانی، خدمات پس از فروش، نمایندگی گروه خودرو سایپا و محصولات شوینده و پاک‌کننده خودروها وجود دارد.

    به گزارش فارس نیک‌فطرت با اشاره به اینکه نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته نسبت به سال گذشته با قدرت و با کیفیت بهتری برگزار شده است، اضافه کرد: سال آینده با برنامه‌ریزی مناسبت‌تر و با حمایت‌های بیشتر سازمان صنعت، معدن و تجارت این نمایشگاه با کیفیت مطلوب‌تری برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ساعت 15:30 تا 21:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین آماده بازدید علاقمندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت