با حضور مشاور رئیس جمهور ؛

افتتاح مرکز نمایشگاهی و همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از افتتاح مرکز نمایشگاهی و همایش‌های بین‌المللی این منطقه با حضور مشاور رئیس جمهور خبر داد.

افتتاح مرکز نمایشگاهی و همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، رضا مسرور در جریان بازدید از پروژه‌های در حال افتتاح منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: امروز عملیات احداث چهار پست اسکله به صورت قرارداد بی.او.تی با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 750 میلیارد ریال با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد انزلی آغاز می‌شود.

    وی به آغاز احداث مجموعه تجاری و خدماتی به صورت مشارکتی با سازمان منطقه آزاد انزلی با حضور مشاور رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: احداث مجموعه تفریحی، ورزشی و خدماتی و احداث مجتمع تجاری، گردشگری و خدماتی شرکت «آبادرایان» منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه‌های دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این منطقه است.

    مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از بهره‌برداری از واحد تولیدکننده محصولات فورمینگ صنعت ساختمان شرکت «آزین‌بنا» با حضور ترکان در این منطقه خبر داد و بیان کرد: امروز واحد تولیدکننده کف‌پوش، دیوارپوش پروفیل و چوب‌پلاست در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود.

    مسرور با بیان اینکه واحد تولیدکننده نایلون و نایلکس با حضور مشاور رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: بهره‌برداری از واحد تولیدکننده میخ، بهره‌برداری از واحد تولیدکننده انواع کودشیمیایی، بهره‌برداری از نمایشگاه عرضه خودرو و خدمات پس از فروش شرکت «سیرنگ خودروی ایرانیان» و بهره‌برداری از نمایشگاه عرضه «خودرو ایرانیان» با حضور ترکان در منطقه آزاد انزلی انجام می‌شود.

    وی به آغاز عملیات احداث انبار سرپوشیده از طریق بخش خصوصی با مشارکت شرکت «راه‌چاران» در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: امروز دانشگاه غیر انتفاعی «مهرآیین» و انبارهای سرپوشیده بخش خصوصی با حضور مشاور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

    به گزارش فارس مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به طرح‌های افتتاحی این سازمان با حضور اکبر ترکان، خاطرنشان کرد: احداث بلوار دسترسی و اتصال خط راه‌آهن به مجتمع بندری کاسپین و آزادسازی تملک اراضی آن و بهره‌برداری از مرکز نمایشگاهی و همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه‌های اجرایی با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

    مسرور به احداث برج مراقبت مجتمع بندری کاسپین اشاره کرد و گفت: احداث پردیس نمایشگاهی، صنایع دستی منطقه آزاد و ... از دیگر برنامه‌ها با حضور ترکان با مجموع سرمایه‌گذاری 5 هزار و 824 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و منطقه آزاد انزلی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت