مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه:

دومین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی در کرمانشاه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: دومین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی ویژه پایگاه‌های بسیج دانشجویی، دانشجویان بسیجی، هسته‌های علمی حوزه‌ها در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دومین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی در کرمانشاه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حامد حاصلی از برگزاری دومین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی در بسیج دانشجویی استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره ویژه دانشجویان بسیجی‌، هسته‌های علمی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی است.

به گفته حاصلی، بیانیه‌ها، نامه‌های تخصصی، نشریات، یادداشت‌ها و مقاله‌های تخصصی، برنامه‌های دانشگاهی گفتمان‌ساز در موضوعات تخصصی (سخنرانی‌ها، مناظره‌ها‌، سمینارها، همایش، نمایشگاه و...)، کرسی‌های آزاد‌اندیشی، نظریه‌پردازی در موضوعات تخصصی، بازدیدهای تخصصی و هدفمند علمی، پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های دانشگاهی، اختراعات، ابتکارات علمی، برگزیدگان علمی در استان، سایت‌ها و وبلاگ‌های تخصصی سرویس‌های جشنواره محسوب می‌شود.

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه از علاقمندان خواست آثار خود را به ایمیل‌ Bsoelmikermanshah@yahoo.com ‌ارسال کنند و ادامه داد: جایزه اصلی جشنواره به تشکلی تعلق می‌گیرد که در حوزه فعالیت‌های علمی و تخصصی از جمله حل یکی از مسائل کشور یا استان بیشترین فعالیت را داشته باشند.

این مسؤول مهلت ارسال آثار و مستندات 29 بهمن‌ماه و زمان اجرای آن اسفند‌ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: دانشجویان برای تکمیل فرم ثبت‌نام، دریافت آثار و مستندات به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت محور و در دو قالب برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش فردی این جشنواره شامل اختراعات، مقاله، تالیف کتاب، کارهای پژوهشی و دانشجویانی است.

حاصلی خاطرنشان کرد: فعالیت گروهی در قالب هسته‌های مطالبه‌گری به این صورت است که دانشجویان مشکلات‌ و ایراداتی که در سطح دانشگاه‌های استان و یا کشور وجود دارد را بیان می‌کنند و خروجی این کار می‌تواند به صورت نشریه و بیانیه استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای تشکیل هسته‌های مطالبه‌گری می‌توانند حداقل از 2 نفر تا حداکثر 7 نفر از هم رشته‌های خود استفاده کنند، گفت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر برای تشکیل هسته‌های مطالبه‌گری و علمی می‌توانند با امامی مسؤول قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کرمانشاه یا با شماره 09182906521 تماس بگیرند.

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه در پایان، گفت: آثار برتر برای داوری به سازمان بسیج دانشجویی و شرکت در جشنواره کشوری ارسال می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت