عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران:

تعیین تکلیف واگذاری شهرآفتاب به بانک شهر/ معتقد به جمع آوری سایت تهران نیستم

صنعت نمایشگاهی نباید دولتی باشد

عصر نمایشگاه- عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر باید بداند با کدام بخش از بانک شهر برای مدیریت مجموعه شهر آفتاب روبرو است، گفت: مدیریت مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

تعیین تکلیف واگذاری شهرآفتاب به بانک شهر/ معتقد به جمع آوری سایت تهران نیستم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، محمدمهدی تندگویان خاطر نشان کرد: واگذاری مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب به بانک شهر در شورای شهر تصویب شده و اکنون در حال بررسی کارشناسی واقعی این مصوبه هستیم.
    وی با بیان اینکه باید مشخص شود که چه بخشی از مجموعه شهر آفتاب با چه میزان سرمایه را واگذار می کنیم، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر باید بداند که با کدام بخش از بانک شهر طرف است.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر شهر آفتاب پتانسیل برگزاری تمام نمایشگاه های شهر تهران را ندارد گفت: با مدیریت خوب و مناسب می توان در زمان یک ماه پتانسیل برگزاری تمام نمایشگاه ها در شهر آفتاب را ایجاد کرد.
    وی نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور با حجم بالای شرکت کننده، غرفه دار و بازدید کننده در شهرآفتاب برگزار شده و با ایجاد محل های اقامتی برای مراجعه کنندگان این ظرفیت افزایش می یابد.
    تندگویان با اشاره به برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های تهران در سئول نیز افزود: اصلا قبول ندارم که تمام ترافیک شهر تهران را به فعالیت نمایشگاه تهران در سایت سئول مربوط کنیم، اما بخشی از گره ترافیکی شهر به این نمایشگاه بر می گردد و کسی هم نمی تواند منکر این موضوع باشد.
    عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: معتقد به جمع آوری این سایت نیستم اما در حال حاضر صنعت نمایشگاهی زیر سوال رفته و باید برای آن چاره ای اندیشید.
    وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی نباید صنعتی دولتی باشد افزود: طی سال های گذشته باید برای رونق صنعت نمایشگاهی، این صنعت به بخش خصوصی واگذار می شد.
    وی با بیان اینکه موضوع اصلی در برگزاری نمایشگاه ها آسیبی است که به صنعت نمایشگاهی وارد شده است، تاکید کرد: این صنعت از آنجا که بطور دولتی اداره می شود و برون سپاری نشده، دچار آسیب شده است.
    اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و دومین جلسه غیرعلنی این شورا، لایحه «اصلاح جز یک و شش بند (الف) و بند (ج) تبصره 27 مصوبه بودجه سال 95 شهرداری تهران» تصویب کردند که به موجب این اصلاحیه مقرر شد 60 درصد سهام فروشگاه های شهروند و مدیریت بهره برداری از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بابت بدهی های معوقه شهرداری تهران (در قالب تهاتر) به بانک شهر واگذار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت