در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب ؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تهران

عصر نمایشگاه- ده ها شرکت و واحد تولیدی حمل و نقل عمومی و شهری از ۱۴ الی ۱۷ دی‌ماه در تهران گردهم می آیند تا ضمن عرضه و ارائه جدید ترین تولیدات و توانمندی‌های خود در حوزه های مختلف صنعت حمل و نقل شهری، با آخرین پیشرفت ها و فناوری های روز این حوزه نیز آشنا شوند.

برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، بیش از یکصد سازمان حمل ونقلی شهری؛ جدیدترین تولیدات،خدمات و تکنولوژی های نوین حمل ونقل شهری را به نمایش می گذارند.

در نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری انواع خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، به نمایش گذاشته می‌شود.همچنین مراکز علمی و دانشگاهی، پارک های علم و فناوری و مراکز دانش محور، پژوهشی و آموزشی نیز حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه برخی شرکت های خدماتی مثل تعمیرکاران، تولیدکنندگان روغن ماشین،لاستیک، تسمه پروانه و سایر قطعات خودرویی جدا از سازندگان اصلی خودرو، تولیدکنندگان لوازم یدکی و محصولات مصرفی خودروها ، بانک ها و مؤسسات تأمین کننده منابع مالی و همچنین مؤسسات تبلیغاتی هم حضور دارند.

در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ داخلی از جمله گروه بهمن، گروه ایران خودرو دیزل، سایپادیزل، زامیاد و همچنین معاونت‌های مختلف شهرداری تهران و شرکت‌های خصوصی مرتبط با حوزه‌های خدمات و عمران شهری مشارکت خواهند داشت.

در این نمایشگاه و درکنار شرکت های داخلی، شرکت هایی از چهار کشور آلمان، برزیل، فرانسه و چین نیز حضور و مشارکت دارند.

نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری به محوریت اتحادیه های حمل و نقل شهری و با حضور سازمان­های حمل و نقل کشور و تولید کنندگان سخت افزار و نرم افزار این حوزه در محل نمایشگاه­های بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

استفاده از فناوری های روز دنیا در حمل و نقل شهری، برنامه ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت ، رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور،انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل مسافر، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکتهای داخلی و خارجی، بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهر‌ها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری است.

قرار است در دوره های بعدی این نمایشگاه علاوه بر وسایل نقلیه بزرگ شهری، وسایلی دیگری مثل تاکسی سواری، مینی بوس، اتوبوس، مترو ، موتورسیکلت و دوچرخه و حتی تله کابین هم ارائهوبه نمایش گذاشته شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری از 14تا 17 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب آماده بازدید علاقمندان است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت