معاون میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در زنجان

عصر نمایشگاه- معاون میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در ایام نوروز نمایشگاه و فروشگاه انواع محصولات محلی و صنایع دستی در زنجان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، علی‌اکبر شرفی اظهار داشت :برپایی نمایشگاه و فروشگاه انواع محصولات محلی استان شامل صنایع دستی و سوغات محلی، برپایی جشنواره سبزه آرایی و سفره آرایی ویژه عید نوروز در کارخانه کبریت سابق از برنامه‌های فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان است.

    وی تصریح کرد: از 25 اسفند امسال تا دوم فروردین سال آینده برای نخستین بار جشنواره‌ای با عنوان سبزه آرایی و سفره آرایی با همکاری شهرداری در کارخانه سابق کبریت زنجان برگزار می‌شود.

    معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: مانند سالهای گذشته در ایام نوروز 95 نیز برنامه‌های فرهنگی و موسیقی سنتی در برخی از بناهای تاریخی اجرا می‌شود.

    وی بیان کرد: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری صدا و سیمای مرکز اشراق در خصوص پخش فیلم از جاذبه‌های استان همکاری دارد و راهنمایان گردشگری نیز در محل جاذبه‌های گردشگری استقرار می‌یابند.

    شرفی افزود: بروشورهایی با طرح‌های جدید در حال چاپ هستند که از اواخر امسال بین مسافران توزیع می‌شود و علاوه بر آن راهنماهای سیار گردشگری نیز در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده است که از ماه آینده فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

    به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه استان زنجان بین استان‌ها بیشترین بیلبردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری را دارد، ابراز کرد: در سطح استان 57 بیلبرد در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری وجود دارد و در ایام نوروز نیز بیلبردهایی برای تبریک فرا رسیدن عید برای مسافران و همشهریان در شهرهای استان نصب می‌شود.

    معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد: امسال برای ایام نوروز 95 برنامه‌های جدیدی از جمله تجدید روکش تابلوها و بیلبردهای سطح استان نزدیک به دو هزار متر مربع و معرفی جاذبه‌های گردشگری در نشریات تخصصی گردشگری را داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت