کودکان و نوجوانان خوزستانی جوایز مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران را درو کردند

عصر نمایشگاه- کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری هشت طلا، هفت نقره و ۲ برنز از هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی تهران کسب کردند.

کودکان و نوجوانان خوزستانی جوایز مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران را درو کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،محمد امیریان چکان، بهار سلطان‌پور و فاطمه نیک‌نام با موضوع 'آب' و هستی رحمت الهی، غزل جلویانی، آنیتا سروی، ثمین عباسی و محبت چنگیزی با موضوع 'آزاد' نشان های طلای این مسابقه‌ بین‌المللی را به خود اختصاص دادند.
آناهیتا ابوعلی و امیرعباس‌پرست با موضوع 'آب' و احمدرضا نراقی نژاد، شیدا ایزدیان‌فر، نیما حسین‌نژاد، غزل گل‌بهار و محمد محمدی‌اول با موضوع 'آزاد' نیز توانستند نشان های نقره هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی تهران را به خود اختصاص دهند.
برگزیدگان دو نشان برنز این مسابقه از خوزستان نیز النا احمد پور و مسعود پیرویان هستند که توانستند با نقاشی‌های خود با موضوع آزاد به این مهم دست یابند.
همچنین هیات داوران هشتمین دو سالانه نقاشی بین‌المللی کانون آثار آوا برزگر و هستی مواساتی دو عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان را شایسته تقدیر دانست و از آنان قدردانی کرد.
تمامی برگزیدگان و تقدیر شدگان خوزستانی این جشنواره عضو مرکز سه‌گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان هستند که زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری کانون خوزستان در این جشنواره شرکت کردند.
در بین استان‌های ایران و بر اساس جدول توزیع نشان‌ها، استان خوزستان با هشت طلا، هفت نقره و 2 برنز بیشترین‌ نشان ‌ها را دریافت کرد و پس از آن تهران با هفت طلا، 9 نقره و پنج برنز، و کرمانشاه با چهار طلا، چهار نقره و سه برنز رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.
هشتمین مسابقه و نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران که در آن پنج هزار و 740 اثر از 40 کشور جهان و 29 استان کشور در آن شرکت کرده بودند با موضوع «آب» و «آزاد» و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان سراسر جهان با راه‌های صرفه ‌جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب،از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت