مدیرکل امور روستایی اردبیل:

توانمندیهای روستاییان و عشایر اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: توانمندیها و ظرفیتهای روستاییان و عشایر استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود.

توانمندیهای روستاییان و عشایر اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، اکبر طوبی در جلسه هماهنگی حضور اردبیل در نمایشگاه توانمندیهای روستایی در اردبیل اظهار داشت: دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستا کانون تولید و ارزش‌آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف آشنایی بازدیدکنندگان از وجود استعدادها، قابلیت ها و ظرفیتهای موجود در مناطق روستایی در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: آگاهی بازدید کنندگان از وجود استعدادها، قابلیتها و ظرفیتهای موجود در مناطق روستایی و ظرفیت این مناطق  در تولید محصولات متنوع به ویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی از اهداف این نمایشگاه است که تلاش می‌کنیم حضور استان اردبیل در این نمایشگاه پررنگ باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: معرفی جاذبه‌های فرهنگی از قبیل آداب و رسوم، بازیهای بومی، پوششهای محلی، غذاها و غیره، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر و استعدادهای جوان، کارآفرینان و فعالان در عرصه روستایی و ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستاییان از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

طوبی برقراری ارتباط تجاری بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با ایجاد تقاضاهای جدید و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان، روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی،  افزایش درآمد برای روستاییان به تدریج با توسعه ارتباط بین گروه‌های همکار، خوشه‌ها و زنجیره‌های تولید در مناطق روستایی شکل گرفته را که سبب افزایش اشتغال و کاهش هزینه‌های مصرف‌کنندگان خواهد شد را از دیگر اهداف برشمرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه تاریخ برگزاری این نمایشگاه از پانزدهم تا هجدهم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران است، گفت: نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر استان سال گذشته به صورت استانی برگزار شد، ولی امسال قرار است به صورت شهرستانی برگزار شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت