مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بیان کرد

نمایشگاه ها محلی برای اعلام هشدارهای اقتصادی به جامعه

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه محلی است که می تواند هشدارهای اقتصادی به جامعه اعلام کند.

نمایشگاه ها محلی برای اعلام هشدارهای اقتصادی به جامعه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، رسول محققیان با اشاره به این که نمایشگاه ها می توانند به ارتقا و یا تضعیف یک صنعت و رسته شغلی منجر شوند، افزود: آسیب شناسی وضعیت اقتصادی و مخاطب شناسی، دو نقطه مشترک نمایشگاه و رسانه ها است.

    وی افزود: رشد و ارتقای نمایشگاه ها و رسانه ها در گرو مخاطب است و هر قدر مخاطب این دو، قوی تر و پیگیرتر باشند، قدرت بیشتری حاصل می گردد.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به این که نمایشگاه، یک رسانه برتر است، گفت: نمایشگاه ارتباط میان چند مرجع را ایجاد می کند و نقطه هم افزایی آن ها است. در نمایشگاه، ارتباط بین مسوولان و مردم نیز ایجاد می شود که این امر باعث می شود تمام رسته های فکری، تولیدی، فرهنگی و اجتماعی بتوانند با نیازها و توانایی های خود وارد نمایشگاه شوند. 

    وی از ضعف فرهنگ نمایشگاهی در میان مردم و مسوولان انتقاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که فرصت های طلایی اقتصادی برای کشور به وجود آمده و لازم است با شناسایی ظرفیت هایی مانند نمایشگاه ها بهترین بهره وری را از این فرصت ها داشته باشیم.

    محققیان تأکید کرد: مطالبه از نمایشگاه های استان به حدی رسیده است که اگر بخواهیم در یکی از عناوین نمایشگاهی تغییری ایجاد کنیم، با حساسیت های آن صنف روبرو می شویم در حالی که در سال های گذشته اصناف چنین احساس نیازی در خصوص نمایشگاه ها نداشتند و این امر نشان می دهد که اکنون، نمایشگاه به یک مطالبه برای اصناف تبدیل شده و آنان به خوبی از نقش و اهمیت نمایشگاه ها مطلعند. 

    به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان محققیان با بیان این که دیگر کشورها در صنعت نمایشگاهی از ما پیشی گرفته اند، گفت: نمایشگاه بیش از 50 سال پیش وارد ایران شد، اما متأسفانه در حال حاضر کشورهایی که عمر بسیار کمی دارند و سال ها پس از ما در زمینه نمایشگاه ها وارد عمل شده اند، اکنون حرف اول منطقه را در صنعت نمایشگاه می زنند.

    شاهمرادی با اشاره به ظرفیت ها و ویژگی نمایشگاه ها گفت: خوشبختانه اصفهان در سال های گذشته، به یکی از استان های سرآمد حوزه نمایشگاهی تبدیل شده است.

    مجتبی شاهمرادی اظهار داشت: در صورتی که نمایشگاه ها قوی و کیفی شوند، شهر و رسانه ها نیز قوی تر خواهند شد و به همین دلیل این دو مجموعه باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت