در محل دائمی نمایشگاههای آمل؛

نمایشگاه کشاورزی گل و گیاه استان های کشور در آمل گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه کشاورزی گل و گیاه ، مبلمان شهری ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور شرکت های برتر تولیدی استان های کشور امروز در محل دائمی نمایشگاههای شهرستان آمل گشایش یافت.

نمایشگاه کشاورزی گل و گیاه استان های کشور در آمل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه بیش از 40 شرکت و واحد تولیدی بخش گل و گیاه ، مبلمان شهری و ماشین آلات از استان های کشور در فضایی به مساحت حدود 2 هزار متر مربع ، توانمندی های و تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.
مدیر جهاد کشاورزی آمل در باره این نمایشگاه گفت : واحدهای تولیدی گیاه و گیاهان زینتی ، آپارتمانی ، شاخه بریده ، انواع ماشین آلات مرتبط با مراحل کاشت ، داشت و بسته بندی و تولید کودهای ارگانیک و مکمل ها محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.
حسین اسلامی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تولیدات و ظرفیت های استان های مختلف کشور و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده بدون واسطه و دلال اعلام کرد.
وی افزود : شهرستان آمل با تولید سالانه بیش از 76میلیون اصله گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی، رتبه نخست مازندران را در اختیار دارد.
مدیر جهاد کشاورزی آمل به حمایت های این مدیریت در بخش مکانیزاسیون بخش کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد : در سال جاری و به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی حدود پنج میلیارد تومان تاکنون تسهیلات به کشاورزان این شهرستان پرداخت شده و 6 میلیارد تومان دیگر نیز در مرحله تکمیل پرونده برای دریافت قرار دارد.
اسلامی با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه به دنبال تحقق دو دستاورد مهم اقتصادی و بخش آموزشی آن هستیم ، گفت : با این اقدام به نوعی در تلاش هستیم تا فضای خالی و حلقه گم شده بین دانشگاه ، صنعت و بازار برای افراد جویای کار برطرف و پر شود.
وی افزود : حضور بیش از 20 شرکت تولیدی و فعال بخش گل وگیاهان زینی و ماشین آلات از آمل در این نمایشگاه که برندهای ملی هستند، نشان از جایگاه ویژه وبالای این شهرستان در رشد و ارتقاء این صنعت در سال های اخیر دارد که نوید بخش آینده خوب در این بخش در مازندران خواهد بود.
این نمایشگاه تا 17 دی ماه صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاههای شهرستان آمل برای بازدید علاقه مندان برپاست.
مرکز دائمی نمایشگاههای آمل در بلوار آیت الله یوسفیان ( چاکسر) واقع است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت