با حضور بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشور ؛

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب کاشان بعد از گذشت ۱۴ سال

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب با حضور بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشوربعد از گذشت ۱۴ سال در کاشان خبر داد.

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب کاشان بعد از گذشت ۱۴ سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مصطفی جوادی مقدم اظهارداشت: نمایشگاه های کتاب استانی یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی در استانهای کشور است که در مراکز استان برگزار می گردد اما با توجه به برنامه ها و فعالیت های شهرستان کاشان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین دیدار مسئولین شهرستان کاشان با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب استانی مقرر شد نمایشگاه کتاب استان اصفهان بعد از گذشت 14 سال در کاشان برگزار گردد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 200 ناشر از سراسر کشور از تاریخ 13 لغایت 18 بهمن ماه در کاشان برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان گفت : با توجه به موافقت حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه ، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کاشان این نمایشگاه در مصلی بقیه الله اعظم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بیان داشت: کلیه ناشران سراسر کشور تا 24 دی ماه  می توانند با مراجعه سایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir  جهت حضور در این نمایشگاه ثبت نام نمایند.

مصطفی جوادی مقدم با اشاره اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بالا بردن میزان سطح آگاهی و دانش جامعه،توسعه فرهنگی شهرستان از طریق عرضه مستقیم کتاب، موج آفرینی فرهنگی و ایجاد فضای پرشور و نشاط فرهنگی در شهرستان طی مدت برگزاری نمایشگاه و تشویق مردم، مسئولان و سازمان ها و نهادها به مشارکت در فعالیتهای کتاب خوانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم شب شعر فجر انقلاب ،آیین رونمایی ازکتاب ، ویژه‌برنامه‌ هایی به مناسبت ایام دهه فجرو برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری در بخش کودک و نوجوانبخشی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت