وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

ایجاد نمایشگاه‌ مجازی برای دسترسی آسان‌ به خدمات و تولیدات تعاونی

عصر نمایشگاه- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد نمایشگاه‌های مجازی تا پایان سال برای دسترسی بهتر به خدمات و تولیدات تعاونی‌های کشور خبر داد.

ایجاد نمایشگاه‌ مجازی برای دسترسی آسان‌ به خدمات و تولیدات تعاونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تعاونی‌ها با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این نمایشگاه دستاوردهای مهمی برای بخش تعاون داشته باشد، اظهار داشت: تعاون هم وجوهی از اقتصاد و هم توسعه اجتماعی است و سال آینده باید نمایشگاه با دستاوردهای خوبی گزارش ارائه کند.

وی افزود: دولت جایگاهی برای ساختار تعاونی تعریف کرده است که از این جایگاه صحبت می‌کنم؛ این نمایشگاه در حقیقت دو راهبرد را می‌تواند در درون خودش پاسخ دهد که ابتدا ایجاد امکان هم‌افزایی یکی از برنامه‌هایی است که آسیب‌شناسی شده است.

ربیعی با اشاره به اینکه تعاون باید در بخش‌های مختلف تعاونی گسترش یابد، گفت: تعاونی‌ها با توجه به زیرساخت‌هایی که دارند می‌توانند در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش‌قدم باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دیدگاه‌هایی برای توسعه‌ای که منجر به رشد و ارتقای اقتصاد کشور شود را عنوان می‌کنم، گفت: بنگاه‌های بزرگ، درهای بزرگ نیاز داریم اما به عنوان مثال پشم گوسفند هم می‌تواند محور توسعه باشد و می‌تواند به اندازه نفت ما ارزش افزوده ایجاد کند و در آینده در صورت توسعه این بخش می‌توان به آن اتکا کرد.

وی گفت: به شرط آنکه مجموعه‌های کوچک را بتوان با حلقه واسطی به مجموعه‌های بزرگتر اتصال داد و با همین روحیه تعاونی در جهت گسترش و توسعه بنگاه‌های کوچک گام برداشت.

ربیعی پیشنهاد داد نمایشگاه‌های فعلی از حالت فیزیکی به حالت مجازی گسترش یابد و گفت:  به طور دائمی مورد توجه قرار گیرد که به همین منظور اتصالات عمومی و افقی تعاونی‌ها با یکدیگر میسر خواهد شد؛ این موضوع یکی از برنامه‌هایی است که اجرای آن تا پایان سال 95 خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این نوع نمایشگاه‌های دائمی می‌تواند تالار گفت‌وگویی میان تولیدکنندگان و تعاونی‌های مختلف باشد. بنابراین در حوزه تعاون نیازمند گفتمان‌سازی بیشتر و معرفی این حوزه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نحوه گسترش تعاونی‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای اینکه امکان دستیابی ارزان‌تر به خدمات و تولیدات فراهم شود در حال پیگیری است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت