نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان بیان کرد

نمایشگاه لوازم خانگی موقعیتی برای جذب نمایندگی برندهای معتبر

عصر نمایشگاه- نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی که از ۵ تا ۹ اسفندماه برگزار می شود، می تواند موقعیت خوبی را برای جذب نمایندگی برندهای معتبر فراهم آورد.

نمایشگاه لوازم خانگی موقعیتی برای جذب نمایندگی برندهای معتبر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،اصغر زیدی تأکید کرد: قیمت اکثر انواع لوازم خانگی در بهمن ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شکسته شده و کاهش یافته است اما رکود موجود در بازار هنوز به قوت خود باقی است.

    وی افزود: اگرچه ممکن است علت برطرف نشدن رکود بازار انتظار مردم برای مشخص شدن نتایج برجام و وضعیت اقتصادی باشد اما به نظر می رسد افزایش حضور نمایندگی ها و فعالیت برندهای اروپایی و برندهای درجه یک چینی در سطح کشور و استان، در نتیجه برجام اتفاق خواهد افتاد.

    به گفته نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان، همچنان بخشی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در استان اصفهان دچار مشکلات عدم تقاضا و مسایل مالی هستند که امید می رود با رونق گرفتن بازار فروش، شرایط آن ها نیز تغییر کند.

    وی درباره نحوه کارکرد و تأثیر کارت های خرید لوازم خانگی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارایه شده، گفت: به نظر می رسد نتیجه استفاده از این کارت ها برای خرید لوازم خانگی موفق نبوده و در استان اصفهان تنها دو شرکت به صورت غیرمتمرکز محصولات خود را به دارندگان این کارت ها ارایه کردند و باید گفت این طرح نیز نتوانست بازار لوازم خانگی را تکان دهد.

    به گزارش قدس زیدی درباره نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تصریح کرد: بیش از 80 درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی هستند که سعی داریم در نتیجه برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای جدید و تولیدات داخلی آنان حمایت کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت