رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد

احتمال انتقال نمایشگاه‌‌ قرآن به خارج از شهر تهران

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نمایشگاه قرآن را مهمترین رویداد‌های قرآنی کشور دانست و افزود: ‌به‌نظر می‌رسد بتوانیم نمایشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی مانند نمایشگاه قرآن را به خارج از تهران و در شهر آفتاب برپا کنیم.

احتمال انتقال نمایشگاه‌‌ قرآن به خارج از شهر تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهراندر پاسخ به این سوال که با اتمام پروژه شهر آفتاب آیا امکان انتقال نمایشگاه قرآن به این محل وجود دارد یا خیر؟ گفت: نمایشگاه قرآن یکی از ‌مهمترین رویداد‌های قرآنی کشور است، که به‌نظر می‌رسد بتوانیم نمایشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی مانند نمایشگاه قرآن را به شهر آفتاب منتقل کنیم.

    وی با اشاره به اینکه انتقال نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله نمایشگاه قرآن به خارج از شهر تهران تاثیر زیادی در کاهش آلودگی هوا هم دارد، تصریح کرد:‌ هرقدر بتوانیم از آلودگی و ترافیک شهر تهران کم کنیم این عمل به نفع مردم خواهد بود.

    صلاحی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه نمایشگاهی در شهر آفتاب در حال ایجاد است که تنها یک سالن آن 70 هزار متر مربع مکان مسقف دارد که مکان مناسبی برای برپایی نمایشگاه قرآن خواهد بود.

    رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات قرآنی که در طی سال 94 توسط سازمان تحت مدیریت وی انجام شده است، گفت: طبق فعالیت‌های انجام شده 34 فرهنگسرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارای دارالقرآن و نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی شده‌اند که البته این روند ادامه خواهد داشت و تا پایان سال تکمیل می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های خلاقانه برای آموزش و فرهنگ‌سازی در تمامی فرهنگ‌سرا‌ها و دارالقرآن‌ها انجام می‌شود، افزود: در تمامی دارالقرآن‌ها و فرهنگسراها گروه‌های قرآنی مناطق شناسایی و ساماندهی شده‌اند. همچنین در ادامه این برنامه‌ها با مساجد ارتباط مستقیم و سازنده برقرار شده است و تمامی فعالیت‌ها حول این محور انجام می‌شود.

    به گزارش ایکنا صلاحی برگزاری نمایشگاه‌‌های دائمی عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی را در کنار دارالقران‌های فرهنگسرا‌ها، یکی دیگر از اقدامات این سازمان در حوزه قرآنی دانست و ‌ادامه داد: تلاش می‌کنیم این فعالیت‌ها با اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه‌های دینی و قرآنی از جمله مسابقات، جشنواره‌ها و برگزاری کارگاه‌ها تداوم داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت