مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

اعلام آمادگی ۲۹ کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اعلام آمادگی ۲۹ کشور برای حضور و شرکت در نمایشگاه کتاب در این استان خبرداد.

اعلام آمادگی ۲۹ کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،احد جاودانی بیان کرد :، هلند ، استرالیا ، انگلستان ، عراق ، سوریه و لبنان را از جمله کشورهایی نام برد که برای شرکت در نمایشگاه کتاب مازندران اعلام آمادگی کردند .
به گفته وی نمایشگاه کتاب مازندران از 16 تا 21 بهمن امسال برگزار می شود و 760ناشرداخلی نیز برای حضور و شرکت در نمایشگاه ثبت نام کردند .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به حضور ناشران کتاب از آسیا ، آمریکا و اروپا ، گفت که حضور کشورهای صاحب نام و فعال در حوزه چاپ و نشر کتاب از ویژگی های این نمایشگاه است .
به گفته جاودانی تاکنون با ثبت نام 71 هزار عنوان کتاب ، این مجموعه ها در 320 غرفه نمایشگاه کتاب مازندران ارائه می شود و به فروش می رسد .
وی نمایشگاه کتاب امسال مازندران را چه از نظر تعداد ناشران ، تعداد کشورها و تعداد عناوین کتاب بیشتر از سال های قبل برشمرد .

 تخفیف های بیشتر کتاب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه کتاب سال های گذشته ، گفت : تلاش بر این است تا با همکاری ناشران این تخفیف امسال بیشتر شود .وی اظهار داشت : 30 تا 40 درصد تخفیف کتاب جز برنامه هایی است که در نمایشگاه کتاب امسال مازندران اجرا خواهد شد .
جاودانی گفت : رونمایی از کتاب های جدید التالیف مولفان مازندرانی ، امضای کتاب توسط نویسندگان و چهره های شاخص ملی ، قصه گویی برای کودکان و غرفه ارائه عملکرد نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط در حوزه کتاب از جمله برنامه های جنبی همسو با کتابخوانی است که در نمایشگاه کتاب مازندران انجام می شود .
نمایشگاه کتاب مازندران با همکاری استانداری ، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برنامه و بودجه ، فرمانداری و شهرداری ساری بهمن ماه در مجتمع نیاوران واقع در جاده ساری - قائمشهر برگزار می شود .

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت