به ریاست استاندار مازندران ؛

تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع مازندران

عصر نمایشگاه- برگزاری این کنفرانس فرصت خوبی برای شناساندن و تبلیغ تولیدات استان در بخش های مختلف و ایجاد فرصت های جدید برای معرفی دستاوردها و محصولات فنی مهندسی استان است.

تشکیل جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به ریاست استاندار مازندران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری٬ ربیع فلاح جلودار در این جلسه برگزاری این کنفرانس را فرصتی ارزشمند برای تبادل آخرین تجربیات و دستاوردهای فنی- مهندسی برشمرد و یاد آور شد: در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر این رویداد علمی همه توان استان باید پای کار بیاید.

استاندار با تاکید بر این که تولید کنندگان استان باید بتوانند با توجه به رهیافت های روز مهندسی صنایع٬ در این کنفرانس طرح مساله کنند٬ تصریح کرد: شرکت های بزرگ دانش بنیان٬ صنعتی٬ کشاورزی، آی تی و ... برای بهره گیری از آخرین دستاوردهای مهندسی در این کنفرانس حضور فعال داشته باشند.

مقام عالی دولت در مازندران٬ افزود: برگزاری این کنفرانس فرصت خوبی برای شناساندن و تبلیغ تولیدات استان در بخش های مختلف و ایجاد فرصت های جدید برای معرفی دستاوردها و محصولات فنی مهندسی استان است.

وی برگزاری نمایشگاه را از بخش های مهم این کنفرانس دانست و ابراز نمود: نظام مهندسی مازندران با بیش از 30 هزار عضو رتبه دوم کشور پس از تهران را داراست و این بخش باید حضور فعالی در نمایشگاه داشته باشد.

استاندارمازندران با اشاره به ظرفیت بالای it و ict مازندران، تاکید کرد: شرکت های بزرگ فناوری کشور هم اکنون در حال اجرای تفاهمات خود با استان و همکاری با شرکت های فناوری مازندران برای بالغ بر 2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد 4000 شغل پایدار در این رشته هستند، لذا فرصت مناسبی برای شرکت در این نمایشگاه دارند.

شیخ الاسلامی٬ رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران نیز در این جلسه با اشاره به این که تا کنون قریب 500 مقاله در موضوع مهندسی صنایع به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است٬ تصریح کرد: مقالات مرتبط با رشته های it در کشور کره جنوبی در حال جمع آوری است.

وی با اعلام این که متخصصان برجسته ای از 10 کشور نظیر کره٬ انگلیس٬ هند٬ اندونزی٬ نپال و ... برای حضور در کنفرانس اعلام آمادگی نموده اند٬ افزود: در تدارک برپایی حدود 50 غرفه نمایشگاهی هستیم که با توجه به استقبالی که صورت خواهد گرفت٬ قابل افزایش است.

گفتنی است، کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع چهارم و پنجم اسفند ماه 95 در مازندران برگزار می گردد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت