استاندار البرز :

ضرورت ترسیم شاکله سایت نمایشگاه دائمی برای البرز

عصر نمایشگاه- استاندار البرز گفت: ترسیم شاکله سایت نمایشگاه دائمی به مثابه ویترین اقتصادی استان نیازمند طراحی ویژه و منحصر به فردی است.

ضرورت ترسیم شاکله سایت نمایشگاه دائمی برای البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید حمید طهائی در نشست هیات مدیره سایت نمایشگاهی البرز افزود: مکان ایجاد این نمایشگاه در مجاورت فرودگاه پیام به تصویب رسیده بنابراین ضرورت مشخص شدن طول خط پروژه است.
وی ادامه داد: دسترسی این نمایشگاه به راه های متعدد و با اتصال به مسیر کمربند جنوبی تهران - آبیک از یک سو و دسترسی به مسیر اشتهارد و بخشی دیگر نیز در ادامه جاده تهران - گرمسار با اتصال اتوبان به جنوب ماهدشت در کنار آنتن خط ریلی به فرودگاه پیام ظرفیت فوق العاده منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد و این منطقه را به هاب اقتصادی کشور تبدیل می سازد.
استاندار البرز با بیان اینکه سایت نمایشگاهی البرز، برند ملی دراستان و ویترینی از عملکرد اقتصادی خواهد بود؛ طراحی سایت جامع نمایشگاهی البرز را مهم خواند و ورود دست اندرکاران امر به فاز عملیاتی و اجرایی این مرکز را مورد تأکید قرار داد.
وی ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: ایشان همواره در حوزه توسعه دغدغه داشتند و به واقع لقب مرد سازندگی را داشتند ودرهر فرصتی برای رونق اقتصادی کشور زیربار مسئولیت می رفتند.
استاندار البرز در ادامه با قدردانی از تلاش های مسئولان استان برای راه اندازی سایت نمایشگاه دائمی استان افزود: به موازات انجام تشریفات اداری برای اجرای این طرح اقتصادی،طراحی مناسب سایت نمایشگاهی استان و مسیرهای دسترسی، با بکارگیری مشاوران زبده و متبحر متناسب با عناصر زیبایی شناسی مبتنی بر المان ها و الگوی شهرهای مدرن اقتصادی، در رأس برنامه های اعضای هیات مدیره و دست اندرکاران امر قرار گیرد ضمن اینکه از تجارب سایر استانها نیز در این زمینه بهره مند شوید.
طهائی با بیان اینکه بعد از افتتاح رسمی این نمایشگاه شاهد حضور میهمانان داخلی و خارجی برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی خواهیم بود،گفت: نمایشگاه دائمی البرز، به عنوان برند ملی در استان شناخته خواهد شد و براین اساس طرح جامع سایت نمایشگاهی استان با در نظرگرفتن تمامی زیرساخت های لازم هرچه سریعتر وارد فاز عملیاتی و اجرایی شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت