مدیر اجرایی نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد :

نمایشگاه صنعت و معدن یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی این استان در محل برگزاری نمایشگاه‌ های بین‌ المللی یزد برگزار می شود.

نمایشگاه صنعت و معدن یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، پیمان سرداری مدیر اجرایی نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد گفت: دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی این استان از 30 دی ‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌ های بین‌ المللی یزد گشایش و تا سوم بهمن ماه نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به استقبال صاحبان صنایع و معادن استان‌ های مختلف کشور برای شرکت در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت ‌ها و توانمندی‌ ها و سوق دادن شرکت‌ ها به سمت بازارهای گسترده ‌تر فعالیت خود برای دومین دوره در استان صنعتی یزد برگزار می شود.

وی با بیان این که برگزاری این نمایشگاه همچنین فرصتی برای صنعتگران خلاق برای معرفی آخرین محصولات خود به قطب‌ های عمده صنعت کشور است، ادامه داد: این نمایشگاه با حمایت و هدایت شرکت نمایشگاه ‌های بین‌المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌ های صنعتی یزد برگزار می ‌شود.

سرداری ساعت بازدید از این نمایشگاه را نیز 15 تا 21 اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه اقلامی از جمله انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی و کلیه صنایع وابسته در معرض نمایش قرار می ‌گیرد.

این مقام مسئول همچنین از ارائه تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزار آلات و حضور شرکت‌ های فنی مهندسی و مشاوره ای و کلیه صنایع وابسته در دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان خبر داد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت