رئیس اداره ارشاد ساری:

حضور ۳۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ساری قطعی شد

عصر نمایشگاه- رئیس اداره ارشاد ساری با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه فرهنگی برای دهه فجر امسال گفت: حضور ۳۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ساری قطعی شد.

حضور ۳۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ساری قطعی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، غلامرضا عشریه در جلسه ستاد دهه فجر مرکز مازندران در فرمانداری ساری، اظهار داشت: جشن‌های سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب همزمان با سراسر کشور در مرکز استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن دهه فجر ویژه کودکان، مسابقات فرهنگی، برگزاری کارگاه ویژه مهارت‌های زندگی از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در استان است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر مرکز استان با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 26 بهمن ماه در ساری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه تاکنون 20 کشور از آسیا و اروپا حضور خواهند داشت.

عشریه با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران ملی و بین‌المللی در ساری برگزار خواهد شد افزود: این نمایشگاه با حضور چهره‌های برتر فرهنگی و هنری حوزه نشر برپا خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مرکز استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی در ساری برگزار می‌شود.

اسماعیل حسن نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ساری با اشاره به اینکه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب در مرکز استان تشکیل شده است اظهار داشت: ثمره تلاش امام راحل خون‌های پاک شهیدان بوده است.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب پس از رحلت امام راحل توانستند به نحو شایسته‌ای کشور را در عرصه شکوفایی و فناوری هدایت کنند افزود: تحقق انقلاب اسلامی بر اثر از خودگذشتگی شهدا و جانبازان صورت گیرد.

حسن نژاد با تاکید بر اینکه وظیفه داریم فرهنگ انقلاب اسلامی را برای آیندگان انتقال دهیم تصریح کرد: همگان وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت و به آیندگان انتقال دهیم.

معاون فرماندار ساری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر به صورت روزشمار در استان برگزار خواهد شد افزود: یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان در مدارس مازندران برگزار خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت