معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام :

برگزاری نمایشگاه کتاب یک حرکت فرهنگی بزرگ در ایلام است

عصر نمایشگاه- معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مرتبط برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام در اسفندماه سال جاری تأکید کرد.

برگزاری نمایشگاه کتاب یک حرکت فرهنگی بزرگ در ایلام است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، ظهر امروز(28 دی) در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک رویداد و حرکت بزرگ فرهنگی در راستای افزایش سطح مطالعه در بین اقشار جامعه است.

وی، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب نافی نمایشگاه‌های کوچک کتاب در درون مدارس، محلات و شهرهای استان نیست و کاربرد و تأثیرگذاری خاص خود را در فضای عمومی شهرها دارد و اقشار مختلف جامعه را در راستای گسترش فرهنگ مطالعه را تحت تأثیر قرا می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، بابیان اینکه نمایشگاه کتاب موجب ایجاد تحرک در بین نسل جوان در راستای مطالعه و کتاب‌خوانی می‌شود، گفت:  برگزاری نمایشگاه کتاب کار بزرگ و ارزشمندی است و باید تلاش کرد به بهترین نحو ممکن اجرا شود و بهره‌وری لازم را از برگزاری نمایشگاه صورت گیرد.

کلانتری، ابراز کرد: نمایشگاه باید در مکانی مناسب برگزار شود و در بررسی‌های لازم که صورت خواهد گرفت مکان نمایشگاه با توجه به تدابیر لازم انتظامی و تأمین امکانات لازم و زیرساخت‌ها تعیین شود و با شناخت و مطالعه، ناشرانی مهم کشور با توجه به نیازهای استان  و متناسب با بافت فرهنگی مردم حضور پیدا کنند.

وی، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان باید باهم پای‌کار باشند و از فرصت برگزاری باید استفاده لازم را برد و لازم است که برپایی غرفه‌های بازی‌های رایانه‌ای، فناوری و رسانه‌های دیجیتال و همچنین غرفه‌های صنایع‌دستی در این نمایشگاه موردتوجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی استان به هر میزانی که می‌توانند در برگزاری نمایشگاه همکاری داشته باشند و  باید دانشگاه در برگزاری نمایشگاه کتاب محور قرار گیرند و بن خرید کتاب در اختیار دانشجویان قرارگرفته و  امکان خرید و دسترسی آسان مردم به کتاب در نمایشگاه فراهم می‌شود.

گفتنی است، در این نشست اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در ایلام باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت