مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد

ارزیابی میزان ایمنی مکان‌های پرتردد نمایشگاه کتاب در «شهر آفتاب» در دو مرحله

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بررسی میزان ایمنی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه در دو مرحله از سوی ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبر داد.

ارزیابی میزان ایمنی مکان‌های پرتردد نمایشگاه کتاب در «شهر آفتاب» در دو مرحله
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، طی یک هفته گذشته موضوعات مختلفی راجع به شهر آفتاب، مکان جدید در نظر گرفته شده برای برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مطرح شد که یکی از موضوعات مهم، بحث میزان ایمنی سالن‌ها، مترو و مکان‌های پرتردد نمایشگاه بود؛ مکان‌هایی که قرار است روزانه پذیرای هزاران نفر از مخاطبان کتاب باشد.

    حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به این موضوع از برگزاری جلسه‌ای میان ارشاد و شهرداری خبر داد و گفت: دفتر ستاد معاونت اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب از هفته گذشته در شهر آفتاب مستقر شده است.

    در این مدت تمامی فعالیت‌هایی که مربوط به حوزه‌های مختلف اعم از تکمیل فضاهای مسقف، ایجاد زیرساخت‌های لازم نمایشگاهی، ساخت سالن در فضای باز، تسهیل تردد داخلی بازدیدکنندگان و ایجاد امکانات رفاهی در دستور کار قرار گرفته و به صورت جزء به جزء با نمایندگان مستقر شهرداری در شهر آفتاب و تیم مجموعه بهره‌برداری این پروژه به صورت مفصل طی جلساتی منعکس شده است.

    اتفاق خوبی که در این مدت افتاد، شروع فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف نمایشگاه و همچنین افزایش سرعت فعالیت‌ها بوده که در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است؛ به ویژه در بخش ساخت و ساز مترو که یکی از مهمترین دغدغه‌هاست.

    وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و دستگاه‌های همکار در نمایشگاه از جمله آتش‌نشانی و ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد که در این جلسه درباره موضوع ایمنی نمایشگاه کتاب بحث‌‌های مفصلی شد. ما در این جلسه دغدغه‌هایمان درباره این موضوع و همچنین نیازهای لازم برای بخش‌های پرترافیک و پرتردد را مطرح کردیم.

    خروجی این جلسه این بود که قرار شد ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به منظور بررسی و اطمینان از میزان ایمنی کار، در شهر آفتاب حضور داشته باشد و سطح ایمنی ساخت و سازهای انجام شده را در دو مرحله مورد ارزیابی قرار دهد.

    صفری با بیان اینکه بحث امنیت نمایشگاه یکی از دغدغه‌های جدی ارشاد و شهرداری است، یادآور شد: قرار شده تا با کمک کارشناسان میزان ایمنی مکان‌های پرتردد، سازه‌های نصب شده و مکان‌هایی که بیشترین تجمیع جمعیت در نمایشگاه کتاب را دارند، مورد بررسی قرار گیرد.

    مدیر کمیته اجرایی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به روند کار در سالن‌های اصلی شهر آفتاب برای نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: پوشش‌های شیشه‌ای که به عنوان دیوار از آنها در سالن‌های سه‌قلو استفاده می‌شود، در حال انجام است. تکمیل فضاهای داخلی در سالن ملل و سالن اداری نیز در دست انجام است.

    به گزارش تسنیم صفری همچنین از تولید پلان اولیه از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: همزمان با آماده شدن این پلان و تحویل آن به شهرداری، تیم‌های اول عملیاتی نیز در آنجا مستقر شده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت