مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

برگزاری نخستین همایش بین‌المللی توسعه پایدار در سواحل مکران در چابهار

عصر نمایشگاه- مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران ۴ و ۵ بهمن ماه جاری در محل تالار همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش بین‌المللی توسعه پایدار در سواحل مکران در چابهار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،عبدالرحیم کردی اظهار کرد: نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران 4 و 5 بهمن ماه جاری در محل تالار همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش همراه با سخنرانی یکی از مقامات عالی کشورمان آغاز و در ادامه، سفرای کشورهای مختلف و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پنل‌های تخصصی شرکت می‌کنند و با سیاست‌هاى کلان جمهورى اسلامى ایران براى سرمایه‌گذارى و تامین خارجى آشنا می‌شوند و پرسش و دغدغه‌هاى آنها توسط کارشناسان مرتبط با حوزه‌های مختلف پاسخ داده خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: پنل‌های ویژه و مجزایی برای شرکت‌کنندگان در همایش در نظر گرفته شده که مدیریت پنل‌ها بر عهده مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاى سیاست‌گذارى و اجرایى کشور است.

این مسؤول ادامه داد: در این همایش امکان برقرارى ارتباط و دریافت اطلاعات جزئى براى سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان وجود دارد تا علاوه بر تبیین سیاست‌ها، فرصت‌هاى سرمایه‌گذارى توسط صاحبان پروژه، معرفى و زمینه براى همکاری در توسعه سواحل مکران فراهم شود.

وی گفت: علاوه بر پنل‌ها، نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های در حال اجرا در کنار همایش برپا است که فرصت مناسبى برای شرکت‌هاى خارجى علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در سواحل مکران برای آشنایی با ظرفیت‌های منطقه و کشور است.

کردی بیان کرد: به منظور برگزارى ملاقات‌هاى تجارى در نمایشگاه و برای ایجاد هماهنگى‌هاى لازم شرکت‌کنندگان مى‌توانند به مدیریت اجرایى همایش مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این همایش با محورهای زیرساخت‌های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، حمل و نقل بنادر و شهرسازی، صنایع و معادن، پتروشیمی، نیرو (آب و برق) گردشگری، اکوتوریسم و منطقه آزاد چابهار توسط دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران و مشارکت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد، سازمان منطقه آزاد چابهار و تعدادی دیگر از شرکت‌های مرتبط با محورهای همایش برگزار می‌شود.

پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت