با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی:

دهمین نمایشگاه دام،طیور،آبزیان و صنایع وابسته در قزوین افتتاح شد

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته با حضور معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در قزوین گشایش یافت.

دهمین نمایشگاه دام،طیور،آبزیان و صنایع وابسته در قزوین افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته دوشنبه شب با حضور حسن رکنی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی و جمغعی از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

    این نمایشگاه از چهارم تا هفتم بهمن ماه با حضور بیش از 55 مشارکت کننده از استانهای تهران، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران در فضایی به مساحت 3600 مترمربع برپا شده است.

    در این نمایشگاه انواع تجهیزات مرغداریها و دامداری ها ازجمله وسایل توزین خوراک دام و طیور، دستگاههای شیر دوشی، تجهیزات پاستوریزه کردن شیر، فیدرهای خوراک دام، پنکه های سقفی غول پیکر، دستگاه جمع آوری کود در خلا، کود خشک کن، تولید نهاده های ژنتیک، باسکول دیجیتال، نهاده های کشاورزی در معرض دید کشاورزان، مرغداران و دام داران قرار گرفته است.

    همچنین تولیدکننده های مکمل های غذایی دام و طیور، آبزیان، انواع کنسانتره، دی کلسیم فسفات، فراورده های خود را در معرض دید شهروندان قرار داده اند.

    حسن رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: آشنایی مردم با دستاوردهای جدید در حوزه کشاورزی از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه‌های دام و طیوراست که با استقبال خوب فعالان کشاورزی روبرو بوده است.

    وی بیان کرد: خوشبختانه تولیدکنندگان توانمند و شاخصی در این نمایشگاه شرکت کرده اند و حضور بخش خصوصی در این فعالیت می تواند آینده خوبی را در این عرصه فراهم کند.

    علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در خصوص مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین گفت: این رویداداقتصادی میتواند به ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، دریافت سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، بازاریابی و ورود به بازارهای جدید کمک کند.

    وی بیان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه بخش خصوصی توانمند و تولیدکنندگان شاخص استان هم حضور دارند و به ارتقاء کیفی این نمایشگاه افزوده اند.

    دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته تا هفتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در جنب صدا و سیما برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 15 الی 21 از آن دیدن کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت