فرماندار ساری :

ناشران ۳۰ کشور جهان در نمایشگاه کتاب ساری حضور می یابند

عصر نمایشگاه- فرماندار ساری استقبال ناشران ۳۰ کشور جهان برای حضور در نمایشگاه کتاب ساری فرصت مناسبب برای توسعه امور فرهنگی برشمرد.

ناشران ۳۰ کشور جهان در نمایشگاه کتاب ساری حضور می یابند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، احمد حسین زادگان در جلسه ای که با موضوع کتابخوانی و برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه سراسری و بین المللی کتاب استان مازندران در محل سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر  ساری، اظهار کرد: قرا ر بود مجتمع نیاوران ساری را برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی مرکز استان  مجهز کنیم ولی با توجه به پیشرفت فیزیکی خوبی که مرکز نمایشگاهی ساری  در جاده دریا  دارد می توانیم در این فاصله از ظرفیت این مجتمع استفاده کنیم.

    وی افزود:  با توجه به قدمت تاریخی شهرستان ساری اگر عنوان نمایشگاه بین المللی کتاب در برگیرنده یکی از شاخص های مهم شهرستان ساری باشد مطلوب تر است.

    فرماندار ساری، حضور ناشران 30 کشور جهان را در این دوره از نمایشگاه فرصت مغتنمی دانست و گفت:  برگزاری این نمایشگاه اتفاق بزرگی برای شهرستان ساری است که بار اصلی این کار بزرگ بر دوش ما است لذا بایستی همه نهاد های مدنی برای هرچه بهتر برگزاری و ارتقاء کیفیت آن همت کنند.

    حسین زادگان، با ییان اینکه خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی در ساری نداریم و نمایشگاه می تواند در امنیت کامل برگزار شود، بر لزوم همکاری بین بخشی ادارات و دستگاه ها امنیتی و انتظامی شهرستان در راستای حفظ امنیت  تاکید کرد.

    وی ، نقش رسانه و صدا و سیما را در انعکاس و تبلیغ این رخداد مهم فرهنگی شهرستان  مهم ارزیابی کرد و گفت: ارباب جراید و رسانه ها  مانند گذشته این اتفاق بزرگ را برجسته تر کنند.

    نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان ساری، با اشاره به مصادف بودن زمان برپایی نمایشگاه با  سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بر ضرورت جذاب تر کردن نمایشگاه و برگزاری موسیقی های بومی - محلی و آیینی در آن تاکید کرد.

    حسین زادگان،بر لزوم همکاری ادارات  شهرستان تاکید کرد  و گفت: از ظرفیت معاونت فرهنگی شهرداری ساری و حمل و نقل شهرداری در بحث کیفیت بخشی نمایشگاه و تسهیل رفت و آمد شهروندان استفاده شود.

    وی، با تاکید بر انتخاب جامعه هدف  نمایشگاه بین المللی کتاب، تصریح کرد:  آموزش و پرورش ، دانشگاه های شهرستان و کارکنان دستگاه های اجرایی و ادارات می توانند به عنوان جامعه هدف حضور پر رنگی در نمایشگاه داشته باشند.

    فرماندار ساری،  ادامه داد: برای جذب مخاطبان بیشتر لازم است تعداد بن کارت های بیشتری در اختیار جامعه هدف قرار گیرد و برای  این منظور بن خرید کتاب   از طرف دستگاه ها در  اختیار کارکنان قرار گیرد.

    حسین زادگان در بخش دیگر با بیان اینکه حادثه پلاسکو بایستی تجربه و درس مهمی برای ما باشد بر لزوم توجه به ایمنی مکان نمایشگاه تاکید و اظهار کرد: برای  افزایش جذابیت  این نمایشگاه اجرای برنامه های جانبی بسیار  اهمیت دارد.

    وی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان و خادمان نشر ساری،برگزاری نمایشگاه دستاورد های دولت تدبیر و امید ، اجرای موسیقی محلی و آیینی در نمایشگاه مورد توجه قرار گیرد.

    نمایشگاه کتاب از 16بهمن لغایت 21بهمن ماه در کیلومتر سه جاده ساری به قایمشهر و در مجتمع نیاوران ساری با حضور 645ناشر به مدت 7روز  برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت