فرماندار قرچک بیان کرد

برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین قرچک

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه و فروشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین شهرستان قرچک در محل دائمی نمایشگاه های این شهرستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین قرچک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، این نمایشگاه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در محل نمایشگاه های دائمی شهرستان قرچک و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان قرچک برگزار شد.
    در این نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین قرچک از جمله قالی، ظروف سفالی، گلیم، تابلوهای معرق و جعبه های هدیه با برپایی 30 غرفه و به منظور نمایش توانمندی بانوان شهرستان در معرض دید و فروش علاقه مندان قرار دارد.
    مسعود مرسل پور فرماندار قرچک در آئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه بانوان نقشی اساسی در رونق اقتصادی دوران پسابرجام دارند اظهار کرد: یکی از مهمترین راه های شناسایی فرهنگ و تمدن هر جامعه توجه به آثار هنری، صنایع دستی و تولیدات فرهنگی مردم آن جامعه است.
    وی گفت: شهرستان قرچک به دلیل برخورداری از فرهنگ های متنوع و موقعیت جغرافیایی ویژه می تواند در این مسیردر استان تهران پیشتاز باشد.
    وی عنوان کرد: آداب و رسوم و خرده فرهنگ های موجود در شهرستان قرچک باید در قالب برنامه ها و نمایشگاه های تخصصی به مردم منطقه و دیگر مناطق استان معرفی شود.

    وی افزود: مسئولان شهرستانی و استانی باید در پی گسترش فعالیت های فرهنگی، به رونق اقتصادی جامعه اهتمام ورزیده و در این میان به نقش تأثیرگذار بانوان به ویژه در دوران پسابرجام توجه ویژه داشته باشند.
    مرسل پور تاکید کرد: مسئولان شهرستان تلاش می کنند، بر اساس توانمندی و ظرفیت های موجود در شهرستان، از بانوان کارآفرین حمایت کنند.
    نمایشگاه بانوان کارآفرین شهرستان قرچک در محل دائمی نمایشگاه های شهرستان، روبروی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقمندان است.
    شهرستان قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت