مدیر نمایشگاه بین المللی فولاد خبر داد

حضور ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه بین المللی فولاد از حضور ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی در هیجدهمین دوره سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی سالانه فولاد به میزبانی کیش از ۴ تا ۶ اسفند ماه خبر داد.

حضور ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی فولاد کیش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، حسین سبزی در مورد جزئیات و اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه با هدف توسعه تجارت داخلی و بین المللی ، نمایش جدید ترین محصولات تولید شده ، ارائه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری در زمینه تولید فولاد ، بررسی موانع و چالش ها ، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی ، تعامل با دیگر فعالان این صنعت و راهکارهایی برای پیشرفت برگزار می شود.
    وی اظهار داشت : این نمایشگاه هر ساله در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار شده و امسال نیز در کیش برگزار می شود ، بنا داریم در صورت فراهم شدن شرایط ، کیش را به عنوان میزبان هر ساله انتخاب کنیم .

    سبزی گفت : از جمله دلایل برگزاری این نمایشگاه در کیش استقرار منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در جنوب ایران - بندرعباس و حضور شرکت هایی همچون فولاد هرمزگان ، مجتمع فولاد جنوب ، فولاد کاوه جنوب کیش ، صبا فولاد خلیج فارس ، گندله سازی مادکوش و آلومینیوم المهدی و فعالیت شرکت های ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد خوزستان ،فولاد خراسان ،فولاد بناب تبریز ، فولاد گیلان و سنگ گل گهر سیرجان در این منطقه است که استان هرمزگان ومرکز آن بندرعباس را در جایگاه قطب سوم فولاد ایران در منطقه قرار داده است .

    این مسئول برگزاری نمایشگاه تخصصی فولاد در مورد تعداد شرکت کنندگان داخلی و خارجی گفت : در این دوره 265 شرکت داخلی و 25 شرکت و نمایندگی خارجی از 13 کشور انگلستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند ، سوئیس، سوئد، ترکیه، اتریش، چین، اکراین، هند و امارات متحده عربی درفضایی به وسعت 12 هزار متر مربع در 220 غرفه تجهیزات خود در زمینه تجهیزات خطوط تولید ، مواد اولیه و فراورده های دیرگذار به نمایش خواهند گذاشت .

    مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی فولاد 94 ویژگی شاخص این نمایشگاه را بزرگترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران در 10 سال اخیر برشمرد و افزود : حضور 500 شرکت برتر کشور در سال جاری بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ، راه اندازی ترانسفر ( رفت و آمد )از سالن همایش ها به نمایشگاه از شاخص ها و ویژگی این دوره است .

    وی به برگزاری سمپوزیوم دو روزه در مرکز همایش های بین المللی کیش جهت غنای بیشتر این رویداد همزمان با برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت : کارگاه های آموزشی نیز در سالن اجتماعات نمایشگاه برگزار خواهد شد .
    سبزی برگزار کننده اصلی این نمایشگاه را شرکت بلخ آذرین با نظارت انجمن آهن و فولاد ایران عنوان کرد و گفت : صنایع گسترش معدنی کاوه پارس، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد اکسین خوزستان، پیشگام تجهیز سهند، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، یگانه صنعت اندیش از حامیان این رویداد هستند .

    سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت ملی فولاد ایران، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه، فولاد خراسان، فولاد یزد، سنگ آهن فلات مرکزی ، 24 شرکت از 500 شرکت برتر کشور از جمله سازمانها و موسسه های شاخص مشارکت کننده در این رویداد هستند .
    به گزارش ایرنا ،این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر چهارم تا ششم اسفند ماه میزبان بازدید کنندگان است .
    این نمایشگاه سال گذشته در اردکان یزد برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت