از ۱۰ بهمن ماه ؛

پیش ‎ثبت‎نام غرفه‎های ریالی نمایشگاه بین المللی نفت ایران آغاز می‎شود

عصر نمایشگاه- پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از دهم بهمن ماه آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

پیش ‎ثبت‎نام غرفه‎های ریالی نمایشگاه بین المللی نفت ایران آغاز می‎شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شانا، محمد ناصری، مدیر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد: از آغاز پیش ثبت نام غرفه‎های ریالی این رویداد از روز یکشنبه آینده (دهم بهمن ماه) خبر داد و گفت: این اقدام برای شناسایی شرکت‎های متقاضی و برآورد میزان درخواست متقاضیان برای حضور در بیست و دومین دوره این نمایشگاه بین المللی نفت ایران انجام می شود.

    به گفته وی، پس از ثبت نام اولیه متقاضیان، ستاد برگزاری نسبت به بررسی نوع فعالیت شرکت‎های متقاضی اقدام و در صورتی که نوع فعالیت متقاضی با موضوع نمایشگاه ارتباط مستقیم داشته باشد، با ارسال ایمیلی امکان ثبت نام قطعی برای ادامه ثبت نام متقاضی فراهم می شود؛ در عین حال در صورتی که نوع فعالیت متقاضی ارتباط مستقیم با مسائل نمایشگاه نداشته باشد، طی ارسال ایمیل به متقاضی اعلام خواهد شد که امکان ثبت نام در نمایشگاه را نخواهد داشت.

    رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران همچنین در باره مشخصات فیزیکی غرفه های اختصاص یافته به متقاضیان نمایشگاه بیست و دوم، گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه با توجه به محدودیت های سالن‎های تحت پوشش، تلاش می‌کند تا نسبت به تخصیص متراژ درخواست شده از سوی متقاضیان اقدام کند؛ در غیر این‌صورت متراژ درخواست شده از سوی متقاضی ازسوی ستاد تعدیل می شود.

    ناصری افزود: جانمایی نهایی در سالن‌های تحت پوشش توسط ستاد انجام خواهد شد و موقعیت هر شرکت و سالن در نظر گرفته شده برای آن، پس از نهایی شدن از طریق سایت قابل دسترسی خواهد بود.

    مدیر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ادامه داد: پس از رویت موقعیت و سالن مربوطه در صورت تمایل نداشتن به حضور در موقعیت موجود، امکان انصراف ازسوی متقاضی وجود دارد و موقعیت یادشده به دیگر شرکت‎های متقاضی واگذار می شود.

    بنابر گزارش شرکت ملی نفت ایران، پس از ارسال تائیدیه از سوی ستاد و اعلام متراژ قطعی، متقاضی باید براساس متراژ اعلام شده فرآیند ثبت نام را تکمیل کند و براساس پیش فاکتور ارسال شده از سوی سایت، نسبت به واریز وجه مذکور به حساب شرکت ملی نفت ایران طی مدت 72 ساعت اقدام کند؛ این گزارش حاکی است در صورت عدم واریز وجه مذکور نام شرکت متقاضی از لیست ثبت نام حذف و فضای متقاضی به سایر شرکت ها واگذار خواهد شد.

    ناصری همچنین با تاکید بر لزوم مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی توسط متقاضی ثبت نام گفت: این اطلاعات در بخش ثبت نام سایت به طور کامل توضیح داده شده است.

    وی افزود: ستاد برگزاری طبق روال از همه متقاضیان فضای ریالی ضمانت نامه‌های لازم را اخذ خواهد کرد.

    برگزاری کنفرانس جانبی با موضوع ظرفیت‎های سرمایه‎گذاری در صنعت نفت و انتقال فناوری

    ناصری در پایان ضمن تاکید بر ظرفیت‎های بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یادآور شد: امسال برای نخستین بار کنفرانس جانبی نمایشگاه با موضوع ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت نفت و انتقال فناوری برگزار می شود.

    بنابراین گزارش، پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز یکشنبه (10 بهمن ماه 1395) ساعت 10 صبح در سایت اختصاصی نمایشگاه به آدرس www.iran-oilshow.ir آغاز می شود و آخرین مهلت ثبت نام روز سه شنبه (19 بهمن ماه 1395) ساعت 16 خواهد بود. بدیهی است پس از تاریخ تعیین شده ستاد برگزاری امکان ثبت نام متقاضیان را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت.

    همه فرآیندهای ثبت نام تنها از طریق سایت و ایمیل امکان پذیر است؛ از این رو به مراجعه حضوری نماینده شرکت‎ها به ستاد نیازی نیست.

    پس از نهایی شدن موقعیت متقاضیان در سالن‌ها، نماینده ستاد در باره هر سالن با ذکر نام، تلفن و تلفن همراه از طریق سایت معرفی و متقاضیان می توانند اطلاعات خود را از طریق نماینده معرفی شده دریافت کنند.

    همچنین با توجه به اینکه پس از ثبت نام نهایی و واریز وجه امکان عودت مبلغ واریزی وجود ندارد توصیه می شود با بررسی کامل و در صورت اطمینان از قطعی بودن شرکت در نمایشگاه، ثبت نام نهایی انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت