رئیس دانشکده خبر شیراز:

نمایشگاه تخصصی عکس شهر زیبا در شیراز گشایش یافت

عصر نمایشگاه- رئیس دانشکده خبر شیراز گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی عکس شهر زیبا توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با همکاری دانشکده خبر شیراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شهر شیراز افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی عکس شهر زیبا در شیراز گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمود شاکر در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار فارس، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس و همچنین شهردار شیراز از نمایشگاه تخصصی عکس شهر زیبا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای برپایی سومین نمایشگاه تخصصی شهر زیبا برپا شده و تا روز جمعه هشتم بهمن‌ماه ادامه دارد.

    شاکر خاطرنشان کرد: پس از برگزاری فرخوان نخستین جشنواره عکس تخصصی شهر زیبا حدود 300 عکس توسط عکاسان جوان شیراز به دبیرخانه ارسال شد که از بین آن 70 عکس به بخش نمایشگاه راه یافت و در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

    وی بیان کرد: پس از پایان نمایشگاه به نفرات برگزیده که مقام‌های اول تا سوم جشنواره را کسب کرده‌اند جوایزی نفیس توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس برگزار می‌شود.

    رئیس دانشکده خبر شیراز به برنامه‌های جنبی که توسط این دانشکده در نمایشگاه تخصصی شهر زیبا برگزار می‌شود اشاره و تصریح کرد: این کارگاه‌ها شامل عکاسی مقدماتی برای مدیران روابط عمومی شهرداری‌ها و دیگری روابط عمومی و واقعیت‌های فضای مجازی است.

    شاکر با اشاره به ظرفیت‌های علمی دانشکده خبر گفت: این دانشکده آماده برگزاری همایش‌‌های ملی و بین‌المللی و همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به همراه پوشش خبری و برپایی نمایشگاه عکس و گرافیک است.

    رئیس دانشکده خبر شیراز گفت: در حال حاضر حدود یک‌هزار دانشجو در رشته‌های فعال در دانشکده خبر شیراز از جمله روابط عمومی، خبرنگاری، مترجمی زبان آثار دیداری و شنیداری، گرافیک، مدیریت تبلیغات فرهنگی، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی خبری و عکاسی مد و پوشاک مشغول تحصیل هستند.

    براساس این گزارش، نمایشگاه تخصصی شهر زیبا تا روز 8 بهمن‌ماه هر روز از ساعت 15 تا 21 در سالن حافظ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت