رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در ایام دهه فجر در کرمان

عصر نمایشگاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و صنایع دستی، یادواره‌های شهدا، ویژه‌برنامه‌های بسیجیان، نیروهای مسلح، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش‌آموزان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در ایام دهه فجر در کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز شنبه، 9 بهمن در ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر در کرمان گفت: امروزه ملت و کشور ما بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مقتدرانه و سرافرازانه پیش می‌رود.
    وی با اشاره به اینکه در آستانه ایام‌الله دهه فجر هستیم، افزود: دهه فجر، دهه تجدید میثاق و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و گرامیداشت بزرگترین معجزه الهی و یادبود حیات دوباره انقلاب اسلامی است.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملتی است که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و همه باید و همه باید از 12 تا 22 بهمن ماه در برنامه‌ها و جشن‌های سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.
    صدفی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، آحاد ملت به عنوان صاحبان انقلاب محسوب می‌شوند بنابراین همه باید برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و بزرگداشت دهه فجر مشارکت داشته باشیم.
    وی با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاهای دارای جمعیت تشکیل شده است، ادامه داد: تشکیل 24 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز استان کرمان را داشته‌ایم.
    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: تحکیم بخشیدن به ارکان انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و جایگاه رفیع ولایت فقیه در جامعه و نقش رهبری و ولایت فقیه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران حیات امام و در زمان ولایت فقیه از برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.
    صدفی بیان کرد: تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، زیرا دشمن به دنبال این مطلب است که نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام ناکارآمد جلوه دهد.
    وی از تحکیم بخشیدن به همبستگی و وفاق ملی، نمایش اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف، ایجاد وحدت‌رویه، ایجاد روحیه خودباوری، امید بخشیدن به جامعه اسلامی و به ویژه جوانان، ترویج خوبی‌ها و ارزش‌ها در جامعه اسلامی، تجلیل و تکریم از ملت ایران به عنوان دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نام برد.
    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهارکرد: بیش از 3 هزار برنامه در قالب برنامه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، ورزشی، نمایشگاهی، مراسم، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها طی دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود.
    صدفی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، ویژه برنامه‌های کودکان و نوجوانان، بازاریان و اصناف، جشن‌های انقلاب در تکایا، مساجد و حسینیه‌ها و برگزاری مراسم از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان است.
    وی بیان کرد: دهه فجر با سالروز ولادت حضرت زینب(س) مصادف است و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، جشن‌های انقلاب توسط بانوان و جامعه ورزش، نشست‌های بصیرتی و علمی، جلسات پرسش و پاسخ جوانان و مهمانی لاله‌ها، جشنواره روستایی و عشایری، اعزام مبلغ و سخنرانان به روستاها و بخش‌ها و ویژه‌برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود.
    صدفی از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و صنایع دستی، یادواره‌های شهدا، ویژه‌برنامه‌های بسیجیان، نیروهای مسلح، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش‌آموزان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
    وی تصریح کرد: به دنبال این نیستیم که برنامه‌های متعددی برگزار شود اما از نظر کیفیت و محتوا اثری نداشته باشد بنابراین به کمیته‌های 24گانه ستاد دهه فجر استان کرمان تاکید کرده‌ایم، برنامه‌ها از نظر محتوا، تاثیرگذاری، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه موثر باشد.
    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: آیین بزرگداشت 12 بهمن ماه سالروز ورود امام به میهن اسلامی ساعت 9 و 30 دقیقه با سخنرانی وزیر کشور در محل مصلای امام علی(ع) کرمان برگزار می‌شود و ان‌شاء‌الله مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، فضای همدلی ،همراهی، وحدت و اعلام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارند و به زودی مسیر راهپیمایی و برنامه‌های 22 بهمن را به اطلاع همه عزیزان میرسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت