معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی خبر داد

نمایش ۲۵۰ اثر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌‌های چوبی در ارومیه

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی از نمایش ۲۵۰ اثر فاخر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌های چوبی در ارومیه خبر داد.

نمایش ۲۵۰ اثر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌‌های چوبی در ارومیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، افسانه رنجبر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌‌های چوبی در ارومیه با بیان اینکه یازده دوره از این دوسالانه در تهران برگزار شده و امسال استان آذربایجان‌غربی میزبان برگزاری دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌های چوبی در کشور اظهار داشت: 250 اثر از 500 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان آثار انتخابی داوری اولیه از 23 استان کشور در این نمایشگاه برای بازدید عموم علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شدند.

    وی با بیان اینکه برگزاری دوسالانه ملی نگاره‌های چوبی نقطه عطفی در صنایع چوبی کشور به ویژه استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود افزود: آثار انتخابی در دوازده رشته صنایع دستی چوب همچون معرق، منبت، پیکره، خراطی، لایه‌چینی، خاتم، سازسازی، ریزه‌کاری و نازک‌کاری است.

    رنجبر بیان کرد: نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌های چوبی با نمایش آثار هنری 166 هنرمند از نقاط مختلف ایران اسلامی اینک در حال برگزاری است که در این میان آذربایجان‌غربی با حضور 11 هنرمند 30 اثر فاخر خود را در این نمایشگاه جای داده است.

    وی از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان خبرداد و گفت: سوم اسفند ماه مراسم تجلیل از افراد برتر و برگزیده دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره‌های چوبی در محل سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

    به گزارش تسنیم معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این نمایشگاه تا پنجم اسفند ماه در محل نمایشگاه ها در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت