استاندار یزد :

نمایشگاه کتاب یزد نیازمند اطلاع رسانی جدی

عصر نمایشگاه- استاندار یزد خواستار توجه جدی به بحث اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب یزد شد و گفت: لازم است یک تیم رسانه‌ای تیترساز برای نمایشگاه کتاب تشکیل شود.

نمایشگاه کتاب یزد نیازمند اطلاع رسانی جدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، سیدمحمد میرمحمدی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان یزد اظهار داشت: اذهان عمومی جامعه باید نسبت به کتاب و کتابخوانی و خبرهای مرتبط با آن حساس شود و این حساسیت می تواند از طریق رسانه ها ایجاد شود.

    وی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را یک اتفاق و رویداد بسیار مهم فرهنگی در استان دانست و افزود: لازم است مدتی قبل از آغاز نمایشگاه، اطلاع رسانی در مورد برنامه های آن انجام شود.

    میرمحمدی خاطرنشان کرد: در انجام فعالیت های اطلاع رسانی در حوزه کتاب و کتابخوانی، باید ضمن اطلاع رسانی، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیز ترویج شود.

    استاندار یزد بیان کرد: البته نمایشگاه کتاب نیز به همین منظور برپا می شود زیرا هدف اصلی نمایشگاه‌های کتاب، فروش محصولات نیست بلکه ایجاد شوق و رغبت در مردم برای مطالعه است.

    میرمحمدی همچنین بر لزوم ایجاد فضاهای خلاق و ابتکاری در نمایشگاه تاکید کرد و افزود: فضا باید جدید و برای مردم دارای جاذبه باشد و میل به مطالعه و تهیه کتاب را در آنها افزایش دهد.

    استاندار یزد با بیان اینکه حمایت‌های فکری برای بحث کتاب از حمایت‌های مالی و مادی بسیار مهم تر است، بیان کرد: اگر بتوانیم در زمینه حمایت‌های فکری به خوبی تغذیه شویم، نیاز به حمایت‌های مالی رنگ می‌بازد.میرمحمدی مشارکت عمومی را اصلی‌ترین مساله‌ای دانست که در مباحث فرهنگی و اجتماعی باید داشته باشیم، گفت: نقشه راه توسعه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اگر در محلات استان یزد شکل بگیرد، فضای آماده‌تری برای توسعه و ترویج کتابخوانی به دست خواهیم آورد.به گزارش مهر، نمایشگاه بین المللی کتاب یزد از اول تا ششم اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کتاب برپا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت