با محوریت شهرستان ها ؛

برگزاری شبهای فرهنگی هنری در یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

عصر نمایشگاه- ویژه برنامه شبهای فرهنگی، هنری با محوریت شهرستان ها در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار می شود.

برگزاری شبهای فرهنگی هنری در یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، در طول ایام برگزاری نمایشگاه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر بخش برنامه های جنبی پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است و از سویی با ایجاد تنوع در برنامه ها سعی شده نیاز همه مخاطبان مورد توجه قرار گیرد.

    برگزای شبهای فرهنگی هنری از جمله برنامه جنبی است که فضایی شاد و مفرح را برای بازدید کنندگان رقم می زند،این برنامه در طول چهار شب با محوریت شهرستان های دشت آزادگان، شوشتر، اهواز و شرکت مخابرات خوزستان و اجرای بخش های متنوع از جمله موسیقی، تئاتر، شعر، مسابقه و ... برگزار می شود،همچنین در کنار برگزاری این ویژه برنامه، نمایشگاهی از آثار هنری هر شهرستان در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    تشکیل نشست ‌های تخصصی از جمله نشست ‌های قرآن پژوهی، شاهنامه و ایرانیان با حضور میرجلال‌الدین کزازی، مروری بر کارنامه بیدل پژوهی، ویژه برنامه حافظی که من می شناسم، و بزرگداشت شهیدان طریق الحسین از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب خوزستان است که تا کنون با استقبال فراوان بازدید کنندگان برگزار شده است.

    نشست های ویژه صنعت نشر و عصر دیجتال، کتاب و رسانه، شب محمود نائل، مروری بر کارنامه نویسندگان خوزستانی و کارگاه فرهنگی و آموزشی زندگی سالم از دیگر برنامه های جنبی است که در روزهای آتی نمایشگاه برگزار می شود.

    یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان با حضور 469 ناشر، 66 هزار و 290 هزار عنوان کتاب داخلی و هشت هزار و 600 عنوان کتاب خارجی با تخفیف 30 درصدی تا دوازدهم بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی خوزستان پذیرای بازدید کنندگان است.

    این نمایشگاه سیصد و بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی است که با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ، استانداری خوزستان، بانک شهر و مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران راه اندازی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت