مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد :

حضور کنسرسیوم‌های صادراتی یزد در نمایشگاه عمان

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از حضور کنسرسیوم‌های صادراتی خوشه محصولات کنجدی و خوشه سنگ این استان در نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در عمان خبر داد.

حضور کنسرسیوم‌های صادراتی یزد در نمایشگاه عمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، «سید مسعود عظیمی» با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و پیاده‌سازی سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، حضور دو کنسرسیوم صادراتی از استان یزد در این نمایشگاه برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

    وی افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه ، شناسایی بازار کشور عمان و تعیین نوع مصرف و سلیقه مردم این کشور و همچنین بررسی و ایجاد نمایندگی در عمان و انجام مذاکرات اولیه با طرف‌های عمانی بود.

    عظیمی تصریح کرد: در این نمایشگاه که با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت کشورمان و مقام‌های عمانی گشایش یافت،‌ بیش از 90 شرکت ایرانی در 12 گروه کالایی شامل مواد غذایی، صنعتی، مصالح ساختمانی، فرش ماشینی، خدمات فنی ـ مهندسی، محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی، مواد شوینده و شیمیایی، لوازم خانگی، فلزات، معادن، نفت و گاز و پتروشیمی مشارکت کرده‌اند.

    این مسئول خاطرنشان کرد: استقبال مردم عمان از محصولات کنجدی ارائه شده در غرفه استان یزد نشان از مقبول بودن محصولات تولیدی بوده و فروش مناسب این محصولات، گواهی بر این موضوع است.

    وی هم‌چنین با اشاره به کیفیت بالای فراوری سنگ استان و وجود بازار مناسب در این کشور، گفت: سنگ فراوری شده از معادن سنگ استان یزد، بسترهای مناسبی برای صادرات دارد و در این زمینه مذاکراتی نیز توسط اعضای کنسرسیوم برای توسعه صادرات انجام شده است.

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان با اشاره به حمایت‌های دولت از بخش خصوص، اظهار کرد: با توجه به رکود بازارهای داخلی، تنها راه رونق و برون رفت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط حضور در بازارهای صادراتی است که لازمه آن توانمندسازی این واحدها و حمایت دولت در راستای این برنامه‌هاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت